Recenze (446)
Podezření (1941)
Škoda toho jalového konce.
Přítelkyně pana ministra (1940)
Velice roztomilý film, až na ty příšerné scény folklóru z hospody, které narušují tempo a atmosféru.
Ninočka (1939)
Dlouho jsem se u ničeho tak mile nepobavila.
Člověk bestie (1938)
Výborně natočený, místy roztomile až směšně naivní skorofilm-noir.
Bezdětná (1935)
Příšerný film. Černobílé postavy (Ljuba Hermanová jako superzlá sekretářka, zato Korbelářovi už zbývalo jen nainstalovat svatozář), klišé, nelogičnost, nulové tempo, mimoňské prostřihy, ujetá psychedelická scéna se zrcadlem...a tak by se dalo pokračovat dál a dál. Poslední půlhodina filmu, kdy se hlavní postavy nesmyslně (a především zdlouhavě!) naháněly na trase Praha-domovutajenéhodítěte a zpět, už byla učiněným utrpením.
Mazlíček (1934)
... a ke všemu Hugo v posledním záběru filmu vypadá trochu jako Robert Smith z The Cure... Také nutno podotknout, že Mazlíček má skvělý plakát, po kterém velice toužím.