Recenze (570)
Hoří, má panenko (1967)
Pokud koukám na tendle filmík,nevím jestli se mám smát ,nebo stydět.Neherci zahráli dobře, nicméně na konci jako divák,mám velm hořký pocit z hlouposti a nadutosti dědulů,kteří mají totálně vygumované mozky a kterým byla svěřena "skorofunkce".Jejich hra na velice důležité a všeznalé, mi připomíná spoustu lidí z té doby a věru nejsou to vzpomínky na chlubení.Možná kvůli tomu hořkému pocitu, a kruté pravdivosti scén to nemohu brát jako komedii a názorná ukázka nízkosti,bezohlednosti a hlouposti u mě tolik nezabodovala.Pro mne jsou to tři hořké *.
Hospoda (1996) (seriál)
Hodnotím z pozice nehospoďáka,leč ani to není důvod hodnotit negativně.Todlenc se Nově opravdu povedlo a pokud popřemejšlíte,pak v postavičkách najdete podobnost se spoustou lidiček ze svého okolí!Má dokonce i únosnou délku a dívat se na něj dá i s odstupem času no a vždy najdete místa kterým se s chutí pochechtáte.
Hovory H (1968) (pořad)
Pan Horníček byl skvělým žákem velmistra českého slova pana Wericha.Skvělý učitel, stvořil výborného žáka s velice kultivovaným a inteligentním stylem humoru.
Hovory H ještě po dvaceti letech (1990) (pořad)
Za velice inteligentní druh humoru a za specifičnost jaké není nikde rovno, dávám velmi ráda plný počet bodů.
Hrabě Monte Cristo (1998) (seriál)
Kolikátý že todle je pokus o filmverzi knižní předlohy?Každá má něco do sebe a v každé se dá najít něco jak v + tak v -.Myslím, že pokud vznikne takto obsáhlý miniseriál,měl by se držet více předlohy.Prostoru si vyhradil zatím nejvíce ze všech adaptací.Škoda že ji nevyužil.
Hrabě Monte Christo (1954)
Nejzdařilejší pokus kinematografie o zpracování Dumasova Monte Christa.Cokoliv bylo natočeno poté,nestálo za mnoho.Pravda,od vzniku uplynulo už mnoho vody,ale pro mé já je to to nejlepší zpracování.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po skouknutí prvních čtyř epizod je to hodně koukatelný počin-takových více.Doporučuji všem milovníkům fantasy!7.6.2011-je to čím dál lepčejší .Takže upravuji své hodnocení na 5*!!! 12.6.2013-po shlédnutí třetí série bude peklo,čekání na čtvrtou-a to opět celý rok :-( Vážně musím sehnat všechny knihy, co vyšli a ještě vyjdou . Po třech sériích je totiž velké množství nezodpovězených otázek. a já bych chtěla znát odpovědi na vše, co bylo ke skouknutí.Prostě je to jako droga a tejdě budu mít roční "absťák"!!! :-D
Hrátky s čertem (1956)
Todle je ta nejčeštější pohádka ze všech českých pohádek,kterou je možno skoukat.Není lepších čertů než páni Neuman a Filipovský a o ostatních skvostných postavách ani nemluvě.Nádherná věcička s překrásnou "Ladovskou" výpravou.
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Všechno,co jste kdy chtěli nahlas žíct o komunistech a době minulé,ale báli jste se ozvat.Tady je řečeno vše a ještě něco navíc.Před Bárou Hrzánovou smekám a hluboce se ukláním.Bravooo!
Hry bez hranic (1965) (pořad)
A co takhle branky,body,vteřiny nebo borec nakonec- to nebude???