Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Animovaný
  • Krimi

Recenze (5)

plakát

Lindemann: Fish On (2015) (hudební videoklip) 

Shortstory: Nádherný antifeministický klip se závěrem, jak emancipace z nadvlády mužů dokáže zkurvit fungující systém pro žití! Deepstory: Ehm ehm...takže...příběh lze interpretovat jako obraz frustrace z dospívání, když se dívka stává ženou...chlupaté postavy mají tvary čůráků s koulema a ty jsou pak ubodány polonahými divoženkami, které se potřou jejich krví -to je osvobodí, prostě čurák je odpaní...dále tu máme silnou sexualní rovinu v průběhu emancipace, tedy polonahé dívky jsou naháněny a chyceny "ztopořenými čuráky"...a pak v zajetí během vysvobození, až když se "čuráka" přestanou bát, tak se mu postaví - symbolicky lze pak vraždu čuráka brát jako odpanění. Další motiv může být vzpírání se tzv. totemovskému otci, což je Freudova hypotéza o totemových kulturách, kdy se uctívají zvířata v podobě totemů...kultury zabili svého otce, který sexuálně ovládal svoje všechny ženy, zabili jej jeho synové a ten se pak stal totemovým zvířetem....tudíž to může být interpretováno i jako vzpoura žen proti totemickému otci. Poznámka: před psaním komentáře nebyly užity žádné omamné látky..."škyt"

plakát

Kapitán (2017) 

V každém člověku je skryta zrůda.

plakát

Kvítek karmínový a bílý (2011) (seriál) 

Zpočátku docela otrocký přepis předlohy (jejíž znalost je nutná!) bez nějaké vlastní invence, ale stejně jako v knize začne postupně přituhovat. Romola Garai aka Sugar je užasná, jelikož takto jsem si ji z knihy vysnil. O'Down opět překvapil, že kromě komických postaviček umí zahrát i něco jiného. Výborná hudba podkresluje známé pasáže a co se týče atmosféry, tak fetišákům do viktoriánské éry určitě zaplesájí srdéčka radostí.

plakát

Blade Runner 2049 (2017) 

Na film jsem se prakticky těšil od jeho ohlášení. Režisér a první pozitivní ohlasy přislíbili minimálně slušnou podívanou - důstojného nástupce nepřekračující stín původního díla narozdíl od letošního Ghost in the shell, u kterého jsem věděl, že kravinou bude. Bohužel pro nového Blade Runnera se tak nestalo. Zatimco Ridley Scoot do svého magnus opus otiskl veškerou svou depku ze smrti bratra a podařilo se mu vytvořit kyberpunkový masterpiece s Atmosférou, tak Denisův výtvor je ztělesnění ledatak pervitinu, na kterém zřejmě jel, aby se původnímu dílu přiblížil. Popravdě první hodina filmu ušla, než to všechno šlo do sterilních sraček. Nehodlám polemizovat, jestli na vině je režisér nebo nesmyslný scénář. Znechucení začíná hudbou - fakt jaký idiot je schopný přerušit klidnou filmovou pasáž zatroubením na Gondorský roh přímo do xichtu diváka a takhle to prokládat celý film? Jestli to skutečně dělal Zimmer, tak bych mu doporučil základní lekce u Vangelise a Kenjiho Kawaie (Gits). Dále tu máme nevýrazné postavy (ten ženský terminátor bylo jako co?), například Wallace v podání Jareda Leta, který se taky musí nasrat do všeho, co smrdí potenciálními cenami. Ukončím to přihlouplým scénářem a některými dialogy, zřejmě vše poplatné mé generaci. Nechci moc spoilerovat, ale když na scénu přišli bolševičtí replikanti, tak jsem měl co dělat, abych se nepochcal smíchy. Ale věřím, že intoši si v tom najdou své, však se na nás už valí tři prdele análystických ezoterických článků rozebírající letošní hit! Scottův Blade Runner nepotřeboval do sebe zahleděné kecy, a přesto vám dal něco k úvahám. U tohodle jsem po třech hodinách z kina odcházel víceméně jenom nasraný. Mám obavy, jak dopadne plánovaná Duna pod podobnou taktovkou.

plakát

Komorná (2016) 

Scénu s broušením zoubku jsem si musel pustit vícekrát, abych plně pochopil její filozofický přesah.