Oblíbené filmy (10)
Mechanický pomeranč (1971)
Forrest Gump (1994)
Pelíšky (1999)
Nespoutaný Django (2012)
Bál som sa. Bál som sa že Tarantino už senilnie a mäkkne a že Django sa už ani z ďaleka nepriblíži starým tarantinovkám. Ó mýlil som sa. Všetkých 165 minút Djanga som hltal s otvorenými ústami a vychutnával si skvele namiešanú esenciu dokonalých monológov, béčkových kečupových prestreliek, majstrovskej kamery, mierne úchylných vtipov a skvelých dramatických zvratov. Klobúk dole pred Foxxom, Waltzom, DiCapriom a Jacksonom - radosť na nich pozerať, každý jeden zahral svoju postavu maximálne uveriteľne a precízne. Tarantino nestratil ani štipku svojho umenia a prostredie westernu sadlo ako uliate. Pre mňa je Django druhý najlepší Tarantinov počin a rozhodne najlepší film aký vyšiel za posledných 5 (možno aj viac) rokov.
Hon (2012)
Táto dánska dráma je neuveriteľne zdrvujúci zážitok. Príbeh ma totálne vtiahol dnu, dva-tri krát mi prevrela krv v žilách a film mi nedal ani jeden moment na poriadne predýchanie. Príbeh pojednáva o bezmocnosti hlavného hrdinu, ktorý bol nespravodlivo obvinený z ohavného činu. Ak chcete spoznať nový rozmer slova bezmocnosť, máte moje vrelé odporúčanie.
Requiem za sen (2000)
Podfu(c)k (2000)
Spickova gangsterka. Pulp Fiction sice ostava neprekonany, no toto je taky mini-pulp :) Hodnotenie davam nakoniec plne (aj ked je to tesne), ale odporucam vidiet snad kazdemu :)
Kladivo na čarodějnice (1969)
"Svou zatvrzelostí nutíš soud, aby přistupil k tortuře" Hnus, velebnosti.
Spalovač mrtvol (1968)
Dokonale prepracovaná morbídna tragikomédia. Výkon Rudolfa Hrušínského je najlepší aký som kedy videl. Iné ako plné hodnotenie sa tomuto filmu dať ani nedá :)