Oblíbení skladatelé (3)
Pretty Woman, Dokonalá vražda, Šestý smysl, Znamení, Já, legenda, Temntý rytíř...
Vyjmenovat všechny filmy, ve kterých se mi líbila jeho hudba, snad ani nejde. Tak jen orientačně: Rain Man, Lepší už to nebude, Pearl Harbor, Lepší pozdě nežli později, Madagaskar, Prázdniny, Simpsonovi ve filmu, Megamysl...
Stmívání, Twilight sága: Rozbřesk - 1. část, Děcka jsou v pohodě,Tahle země není pro starý...