Recenze (72)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Pro mě osobně trochu zklamání. Netuším proč je potřeba do všech komiksů poslední doby tahat nějaké vnitřní démony, artové scény atd. Ač se to dle komentářů kolem někomu líbilo, pro mě bylo prvních pár minut k nepřežití (tj. zabití rodičů). Dále už to tak strašné nebylo, ale zpomalených záběrů i tak bylo až moc. Update: po druhém shlédnutí o cca rok a půl později musím přidat dvě hvězdy. Asi jsem nebyl předtím v nějakém dobrém rozpoložení
Ben Hur (2016)
Sice jsem filmu dal 2hvězdy, ale tím že jsem na něm byl v 4DX, tak mě hodně bavil. Takže film za 2, sál za 5 :)
Blanche - královna zbojníků (2002)
Myslíš si, že toto je jediný film, kdy jsem odešel před koncem z kina. Vlastně ne, druhý :)
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Nějak si nedokážu vysvětlit, že mi tento seriál unikl a dozvěděl jsem se o něm až nyní. A během dvou dnů jsem dal všechny díly. První dva díly nic moc, pak přišla euforie a totální nadšení, poslední dva díly zase nic moc. Ve výsledku ale hodnotím jako jeden z nejpovedenějších českých seriálů za posledních pár let.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Ke sledování tohoto filmu jsem byl víceméně donucen, ač tedy pana Duška mám hodně rád. A musím říci, že se celé kino úžasně bavilo od začátku do konce - všichni 4 diváci :)). Osobně bych raději viděl divadelní představení, ale i tato "náhražka" zafungovala výborně a DVD si rozhodně také pořídím. Minimálně se na něj mrknu až budu čekat nějakého toho prcka :)
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Asi jsem z toho horka nějakej přešlej, ale po cca 30ti minutách filmu jsem už začal koukat na hodinky. Jedničku miluji, ale tato dvojka je pro mě taková nemastná, neslaná. Sice to všechno nádherně vypadá, herci se snaží, hudba bouří, ale ve výsledku je to takové nijaké. Takže popcorn jsem snědl, colu dopil a odškrtl si další film. Nic víc, nic míň
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Líbila se mi atmosféra filmu .. ale ty dějové kiksy byly i na mě už moc.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Očekával jsem trochu něco jiného, ale výsledek mě příjemně překvapil. Tedy překvapil ve stylu "bavil jsem se", konec a rozuzlení jsem bohužel tak od půlky uhodl. Líbilo se mi postavení filmu na skutečnosti, že jen šílenec v 19tém století dokázal léčit šílence. :)
Elysium (2013)
Viděl jsem už 2x a pořád mě to baví. Zábavná akční scifi s úžasným záporákem :)
Fakjů pane učiteli (2013)
Jestli mě něco opravdu děsí, tak je to spojení slov "německá" a "komedie". Ale v tomto případě jsem se snad ani více splést nemohl, královsky jsem se bavil od začátku do konce. Film má sice trochu nevyvážené aspekty, ale v té záplavě fórků si toho ani moc nevšimnete :)