Recenze (26)
Little Boy (2015)
Naivná hra na city v rodinnom balení ktorá to však vie uhrať do celkom obstojného Feel-Good Movie. Vizuálne pekne natočené a dá sa aj pár krát zasmiať. Jeden z filmov ktorý sa vám buď bude páčiť alebo ho budete nenávidieť. Podobný film: Young and Prodigious T.S. Spivet
Vyrobeno (2007) (seriál)
Trochu viac ukecané než by bolo treba v porovnaní s How It's Made, ale prínosnejšie ako obdobný seriál How Do They Do It?. Z tejto kategórie dokumentov mi zatiaľ najviac vyhovuje spomínaný How It's Made, prípadne európska verzia How It Works.
2012 MTV Movie Awards (2012) (pořad)
raky5 vďaka za spoiler, inak tento rok celkom ušlo, ale úroveň klesá...
Kahaani (2012)
Nie že by som nefandil indickej produkcii, ale toto jednoducho nefungovalo /u mňa/.
Povinnost a čest (2012)
Film, ktorý určite zaujme každého hráča FPS hier, niet čo dodať, akcia super, dynamické nápady u kamery, podpora letectva a námorných síl US... Omnoho lepší pokus ako francuzké Forces spéciales.
Tajemství pyramid (2011)
Zbytočné opakovanie nie len záberov ale aj stále dookola tú istú informáciu ako na základnej škole, každopádne celkom vydarený dokument, pre nezainteresovaných isto. Pre tých čo chcú viac, samozrejme seriál Ancient Aliens.
The Ledge (2011)
Veľká škoda, že to pôsobilo na diváka tak strašne unudene, skoro od začiatku strašne predvídateľné- jediné na čo ste pozerali bolo vylíčenie toho, čo už ste vedeli. Každopádne veľmi silný konečný zážitok a pocit.
Kamarád taky rád (2011)
otrepaný príbeh, chaotický strih, slabá réžia, proste špatne, ešte že Mila Kunis je sweet, keby len nemala také afektované repliky...
V (2009) (seriál)
Prvá sezóna výborná, ale druhá maximálne sklamala.