Recenze (53)
Papíry (2012)
Srdce romantika a milovníka animáčů plesá :-)
Černá hodina (2011)
Moskvu napadnou neviditelní marťani a parta přeživších amíků si snaží zachránit krk a dojít do bezpečí dřív,než se z nich stane součást rozptylové loučky.Prochází městem,postupně hrdinsky umírají,ale nakonec natrhnou vetřelcům řitní věnec. No jo,mělo to své mouchy,ale neotřelý nápad s neviditelnými emzáky,kteří z lidí dělají posyp na zledovatělý chodník mě zaujal.Asi by se ze scénáře dalo vymáčknout víc,ale rozpočet byl zřejmě našponovaný. Shrnuto,nenáročná zábava na sobotní večer.Pro fandy nechybí ani ruský patriotismus :-)
Prometheus (2012)
Po trikové stránce není co vytknout.Ale po skončení filmu mi v hlavě zbylo mnohem víc otazníků.To o čem jsem se domníval že vím,zjistil jsem že nevím :-)
Slzy slunce (2003)
Realita dnešního světa.Multikulti,potřeste si rukama. Emotivně velmi silný film.Nehleďte na klišé,vžijte se do děje.
Avatar (2009)
Vykradená Pocahontas,ale krásně vykradená ;-)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Sága se uzavírá,hrdina se vrací domů...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Vítejte na párty akčních "staříků" kteří nám neustále dokazují,že ještě nepatří do starého železa.Pokud si chcete připomenout atmosféru filmů let 80. kdy zásobníky zbraní byly napojeny přímo na výrobní linku ve zbrojovce,mrtvolama se daly dláždit chodníky a humor byl trapně vtipný,jsou Expendables 2 tou správnou volbou ;-)
Zomblies (2010)
Docela slušná krátkometrážní zombie jízda britské provenience ;-)
Zombie: Ostrov smrti (2006)
Neskutečná hovadina plná toporných neherců a se špatnou kamerou.
Bitevní loď (2012)
Nevím,měl jsem jiné očekávání.Přes pěknou vizuální a trikovou stránku mě film zárážel svými 100x ohranými klišé.Copak se takový nápad nedá zpracovat líp? Obsazení neokoukaných tváří byl dobrý počin,pár humorných scén pobavilo,ale toť vše.Světová invaze mě bavila víc. Jediné co nechápu je to,proč si amíci zvali ufouny,aby je následně na to rozstříleli...inu jiný kraj,jiný mrav.