Recenze (21)
Na prahu války (2019)
život skrytej v alpskejch stržích, na mokrejch lukách: devastace kosí plevel.
Nový život (2002)
typyčo
Odložený případ: Hammarskjöld (2019)
to jo.
Podmáznuté přijímačky (2021)
fajn, ale ze 70% stopáže by moh' bejt prostě podcast s pěknym sounddesignem → fungovalo by to stejně
Polski film (2012)
takim mężczyzną być, no to jest polski hit!
Pražské orgie (2019)
"devět mega od státního fondu kinematografie pro pavláskovou" je horší než covid
Putování s párou (2020) (seriál)
polášek je dar z nebes 🚂
The Nowhere Inn (2020)
metasranda, taky ale manifest totálního a totalitního narcisismu, kterej je prostě u aničky čim dál víc bezbřehej
Vlci na hranicích (2020)
neskutečně ambivalentní, přitom názorově jasně rozdělený--s citlivě zpracovanym námětem to vnese mezi lidi starý téma novou cestou, s otevřenym vkladem divákova vlastního postoje, s krásnym audiovizuálem a nejvíc filmovejma postavama z kostí a masa, co v českym dokumentu pamatuju. totální pecka.
Vykopávky (2021)
kdo do toho scénáře dopsal lily james? prostě proč--jináč by to byla totální lahoda.