Recenze (224)
Slepý pistolník (1971)
Sranda, sice jsem se občas pozastavoval nad hromadou nelogičností ale to prcat a generál na hrad. Jo abych nezapoměl, zase se musím pustit do mýho nejvetšího fanouška Mariina(aspoň trochu:D),protože to co on nemůže překousnout, nad tím já si vyhoním.
Milán, kalibr 9 (1972)
Nedávno jsem v Miláně byl a ti holubi na náměstí jsou pořád stejní, jen přibylo japonců a negrů se šnůrkama, kterých je tam snad víc jak hulubů v celé Evropě. Jinak zajímavá gangsterka a mazec hudba, kecy policajtů můžou trochu vadit a chvílu mě sral i uřvanej Mario Adorf ale pak si mě zase získal že si pouštím některý scény pořád dokola.
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Tyvole to jeste neni zakazany?
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Plná palba, bez diskuze.
Trigun (1998) (seriál)
Čekal jsem trochu něco jinýho, jakože hlavní hrdina bude zmrd co kosí všechno možný, na lásku a mír mu prcám (snad mě plně uspokojí Hellsing). Ale nakonec mě to dost bavilo a přemýšlím i o páte hvězdě. Supr hudba a westernový prostředí. Valím se mrknout na film(edit:film za 5*).
Souboj na slunci (1946)
Nudnej sranec o pyčince která neví co chce.
Na straně zákona (1973)
jo s jižanskejma buranama je vždycky sranda
Gallipoli (1981)
zničit turka
Nejhorší profese v historii (2004) (seriál)
jo Baldrick je pro nejhorsi srance v historii prïmo zrozen,))
Obloukovi (2001) (seriál)
Dobrá ujetost, ta moralita tam trochu smrdí ale celkově je to prdel jak sviň. Můj favorit je fotr bez končetin.