Recenze (91)
Adult World (2013)
ked isla charizma okolo, emma roberts bola akurat niekde inde...plne prazdnych kecov a totalne hluchych momentov...
Skoro jako láska (2013)
snaha o Copollovsku atmosferu...nic moc no
Za hranici (2014)
vypnute po 20 min a 28 sek......
Dodatek (2002)
Zanussi ako vecny romantik toci v novom mileniu take iste filmy ako v 70tych (tie iste schemy, neustale stveranie sa po horach ako utek z reality atd :) )....niektore sceny, momenty tak stracaju na aktualnosti a posobia smiesne milo (drogove orgie atd)... na pracu s hudbou a religiozitou vidim odkaz v neskorsich Malickovych filmoch.. ...majstrovstvo a styl Zanussiho filmov ich robi uplne jedinecnymi...
Trhliny (2009)
totaaalne prehranee...a paradoxne ta akoze temperamentna spanielska votrelkyna stvaarnenaaa tak nudne a sterilne ako sa len dalo, do tohto gyycu paradne zapadla...
Rosetta (1999)
Dardennovci su najvacsi machri europskej socialnej draaamy...zivelne, drsne, surove a plne ludskeho tepla...
Dva dny, jedna noc (2014)
sialenyyy vykon Cotillard.....sceeena na futbalovom treeningu ...v nemom uuuzase...
Modré z nebe (1997)
taky Sulik mixnuty Evitou Urbanikovou :D...no a taaa Kabaaatovaaa uf
Just Like a Woman (2012)
nedopozerane,,,nedalo sa...
Ochranné zbarvení (1976)
zaver ma rozjebal!