Recenze (65)
Pán prstenů: Prsteny moci - Na moři (2022) (epizoda)
Dokonalý to není, ale mě se to líbí, moc se mi to líbí.
Matrix Resurrections (2021)
Hlas Janise z Přátel: O můj božeee! Tohle se asi nemělo stát, bylo to tak zbytečně přeplácaný a a a zbytečný. Morpheus? Co to ku... Agent Smith? Co to ku... A úplně to zničilo myšlenku o hledání vyvoleného a filozofii původní trilogie vůbec. A úplně mám husinu z toho, že těch filmů bude víc. Jako neříkám, nějakej prequel by se mi líbil. O tom, jak vznikla Umělá inteligence, jak žačla valka, jak se osvobodili první lidé.
Není čas zemřít (2021)
jako nevim nooo. Film byl super, bylo mi líto Felixe a to jsem tak nějak zkousnul, ale že zabijou i Bonda to už jsem moc nedal, další - je za málo využitého Ramiho, mělo to větší potenciál. A proč jsem dal i tak 4 hvězdy? NEVÍM!
Duna (2021)
Dávám 4 z 5 zpracování příběhu je podle mě knize věrné, tak, jak jen to šlo a mám z toho obrovskou radost. Hvězdičku musím sebrat za chybějící navigátory, chybějící Princeznu Irulán a asi i za Lieta Kynese.
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Ten pocit, když i po 25 letech bulíš u Toy Story.
Láska je slepá (2020) (pořad)
Pustil jsem to partnerce s tím, že prej je to fakt bizár, byla zrovna nemocná, tak to sjela za den a já s ní, byť jsem jí to vlastně pustil proto, abych mohl na PC pařit celý den RDR2, když jsou konečně děti u babičky. Bizár to fakt je, ale dokoukat jsem to musel. Přišel jsem u toho na zajímavou věc a sice, že chlapi jsou jsou víceméně v pohodě uplně všude, ale ty ženský tam, to je teda něco. Nejvíc mě srala asi Jessica, jak protahuje slova, to fakt nenávidim a navíc se chovala, jak kdyby jí bylo 16 ne 34.
Joker (2019)
Phoenix je bůh.
Ježek Sonic (2020)
Boží
Hříšný tanec (1987)
Ale tak jo no, není to úplná píčovina.
Le Mans '66 (2019)
Umělecký dílo.