Recenze (173)
Rudá cesta (2014) (seriál)
Pro pochybovače: druhá sezóna není tak utahaná (rozuměj o dost lepší) a pro nevěřící Tomáše: hraje tam Jason Momoa, takže je to úplně fuk, ať si je to třeba o roubování ovocných stromků...
Sabotáž (2014)
Něco jako 21 Jump Street, Hunger Games a Jsoutamfurtvidětnějakývnitřosti: The Movie.
Sex Tape (2014)
Jeden iPad vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny synchronizuje, video ukáže? Upřímně... Nečekala jsem, že to nebude tak hrozný.
Ulička hanby (2014)
I nadále podporuji náš podnikatelský záměr natáčet filmy, ve kterých se nic nestane, protože veškeré nedorozumění se vysvětlí hned po úvodních titulcích...
Banshee (2013) (seriál)
Tři jsou asi málo, ale čtyři už zase trochu moc. Ve správném seriálu by neměl chybět sex, krev a intriky, ale v tomto případě to bylo občas zbytečné. Viděla jsem prvních osm dílů a určitě to dokoukám, ale že by mi to nedalo spát, to ne. Ivana Milicevic tam dle mého neměla co dělat, tak alespoň borec na konec... Ulrich Thomsen.
Bezpečný přístav (2013)
Taková vybublaná limoška, ale znáte to, když má člověk žížu... Romantiku v kině aby jeden dneska pohledal, takže jo - líbilo a neříkám, že jsem nebyla i krapet dojatá ;-).
Bitva roku: Tým snů (2013)
"Nejsme tým..." Ne, to neřekneš! Hollowayi, tohle ne! "...jsme rodina!" Von to řek'! Fakt to řek'! Už hledám hodně kůlovej font, abych si to nechala vytetovat na pr...edloktí.
Diana (2013)
Náhoda? Zmínila jsem ji v minulém komentáři a musím zase, protože jestli se na tohle budete dívat někdy v neděli dopoledne, tak neuvěříte, že v tom ta bába Pichlerová nemá prsty. God save the princess!
Dvojník (2013)
Za mě tak padesát na padesát a klidně bych si místy vzala i nápovědu publika. Takže asi tak, no...
Free Ride (2013)
A tak je to pořád s těma based-on-true-story záležitostma. Jeden nikdy neví, kde končí hodnocení filmu a začíná hodnocení něčího života... V tomto případě bych se ale nebála říct, že to jde tak nějak ruku v ruce...