Recenze (317)
Radúz a Mahulena (1970)
Skvěle natočená i zahraná pohádka...Jan Tříska je jako Radúz nepřekonatelný stejně jako Jaroslava Adamová.
Šest uprchlíků (1970) (TV film)
Ne nadarmo získal tento film cenu v Montreaux
Tora! Tora! Tora! (1970)
Letecké scény jsou skvělé (zvláště uvážímě-li dobu vzniku filmu). Kdo někdy viděl nějakou knížku o napadení Pearl Harboru, musí si uvědomit, že "choreografie" scén těm fotografiím přesně odpovídá - klobouk dolů před "odbornými poradci" nebo kdo to měl na starosti. V porovnání s nejnovějším Pearl Harborem jednoznačně vede, už jenom pro onu "politickou korektnost", jež z nového zpracování přímo čiší - člověk má skoro dojem, že si Amíci napadli Pearl Harbor sami...
Brouk v hlavě (1969) (divadelní záznam)
Brodského dvojrole nebyla dodnes překonána (ať se Viktor Preiss nezlobí:-))
Den sedmý, osmá noc (1969)
Dobře natočená studie strachu. Alegorie na srpnovou okupaci je velmi čitelná.
Já, truchlivý Bůh (1969)
Ačkoliv Kunderu příliš nemusím, dávám filmu čtyři hvězdičky. Kvůli Miloši Kopeckému, ale hlavně kvůli Pavlu Landovskému coby Apostolkovi :-)
Kladivo na čarodějnice (1969)
Vezmeme-li v úvahu rok vzniku, tak to není jenom o té středověké inkvizici...Je dobře, že to bylo natočeno na černobílý materiál. Barva by podle mne tomuto filmu ublížila.
Pobertové (1969)
Aby kůň sprintoval za slanečkem, to se hned tak nevidí :-)
Po stopách krve (1969)
Solidní detektivka a nesocialisticky normální policista v podání Rudolfa Hrušínského.
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Čtyři hvězdičky za nostalgii a taky za Komoura a Širokko a Červenáčka a Mažňáka s Losnou....