Recenze (3 315)
Krok za krokem - Táboření (1991) (epizoda)
.......... trocha väčšia zmena lokality....neuškodila....ale najlepšie je to v dome :)))))
8 MM (1999)
....kvalitný - drsný thriller s výbornou atmosférou....
Krok za krokem - Sbližování (1991) (epizoda)
.....príjemné-vtipné a oceňujem viacej exterérov ako zvyčajne.....
Krok za krokem - Frank a syn (1991) (epizoda)
.....vtipné...poučné....milé.....
Krok za krokem - První výročí (1991) (epizoda)
.................
Krysy z temnot (1974)
..........keď ešte boli dobré francúzske komédie-ich zlaté obdobie....čaro bolo a nestratilo sa....len ten koniec mi vždy prišiel taký "ušmyknutý"....................
Krok za krokem - Domácí řád (1991) (epizoda)
....................
Krok za krokem - Seznamování (1991) (epizoda)
...úvod výborný...bolo-je to humorné.....
Krok za krokem - Série 1 (1991) (série)
......asi najlepšia séria ....herci,"ideálna rodinka",humor,dabing....milý rodinný sitcom,ktorý nesklame ani po rokoch ani po opakovanom pozretí....
Četník a mimozemšťané (1979)
…. pre mňa najslabšia časť Žandárov,ale vďaka aj za ňu...v kine bolo plno...nám.SNP Blava.....