Recenze (17)
Všechny báječný věci (2016) (divadelní záznam)
Jeden milion a jedna - tohle nádherné terapeutické představení.
Volha (2023) (seriál)
Spoiler! První dva díly byly fajn - poznali jsme Standu. Standa je debil, podvodník, podrazák, práskač, vychcánek a mamánek. Netěší mě Stando, třesu. Dál to pak bylo o tom, že Standa je debil, podvodník, podrazák, práskač, vychcánek a mamánek. Herecké výkony až na Geislerovou bezva, jinak to bylo ploché.
Případy 1. oddělení - Podnájemníci (2022) (epizoda)
“To je teda zklamání, a já ji tak miloval…” Jedna z nostalgie.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Kolikrát ještě naletím…?
V síti (2020)
Tak jsme si připomněli, že na internetu se vyskytují úchylové. A taky jsme si připomněli, že Klusák je skutečně špatný režisér.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Když máte pocit, že se váš oblíbený seriál dostal na dno, zespodu zaklepe scénárista.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Dost mi tam chyběl souboj draků, kdy by se ve vzduchu epicky střetnul modrý oheň s červeným, a to za dramatického “Expelliarmus!” z úst Daenerys.
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
Fanoušek nejsem, nostalgii jsem necítila. Dialogy trapné, postavy přehrávající, pitvořivé a nelogické. Jediné, co mě opravdu potěšilo, bylo nemilosrdné rozbití růžové bubliny dokonalé Rory, a její tvrdý pád z obláčků do reality. Jo a babička "bullshit" Emily.
Pěna dní (2013)
Citlivý, nápaditý a něžný Vianův příběh rozdupán cirkusovým tyjátrem Michela Gondryho. Takhle ne, prosím.
Identita (2003)
Real piece of shit. *