Recenze (5)
Blade: Trinity (2004)
Na třetí díl jsem se opravdu moc těšil, ale byl jsem docela zklamanej. Poslední třetí část se zdaleka nemůže vyrovnat prvnímu a druhému dílu. Chybí mi tam víc akce, napětí a bojových soubojů od skvělého Wesleyho Snipese. Myslím si že to mohlo mít mnohem lepší děj i zakončení:(((((
Lovci pokladů (2004)
Jelikož mám rád žánr jako je Indiana Jones, tak jsem si nemohl nechat ujít lovce pokladů a udělal jsem moc dobře! Je to skvělej film plný akce, vtipů, dobrodružství, tajemství, romantiky a samozřejmě Happy Endu. Musím potvrdit, že je to jeden z nejlepších filmů Nicolase Cage.
Mumie (1999)
Mumie je prostě skvělí akční sci-fi horůrek s ještě lepšími efekty, hudbou, vtipem a romantikou!! Brendan Fraser a Rachel Weisz odvedli dobrou práci. Super děj, akce, souboje atd..
Forrest Gump (1994)
Forrest Gump je určitě nejlepší film Toma Hankse, který kdy natočil. Film je plný vtipů, romantiky, ale i smutků. Prostě film jak má být!!! Je i plný historických údajů, u kterých se člověk zasměje. Kdo ho neviděl, tak okamžitě shlédnout, ikdyž takových lidí bude velmi málo!!!::))))
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Je to jeden z nejlepších filmů terorista VS letadlo. Je plný akčních scén, skvělé obsazení herců atd...Film má jen jednu jedinou chybu. Tenkrát jsem šel na tento film hlavně kvůli Steavnu Segalovi a k nemilému překvapení po 15minutách vypadl z letadla a byl to jeho konec.:(((((((