Deníček (49)
Fast & Furious 7
Milý deníčku ...
' 7. 4. 2015 '
Water diviner naprosto postrádal akci, za to to byl nádherný příběh. Tento příběh neměl hlavu ani patu, za to byl nabušený akcí, střelbou, svaly, auty a nádhernými ženami. A na to já náladu měl. Závěrečné rozloučení s P. Walkerem mě dostalo....
Water Diviner
Milý deníčku ...
' 28. 3. 2015 '
R. Crowe v hlavní roli i v režisérském křesle. Bylo to méně akční, než jsem čekal, ale dostatečně hluboké, aby ty peníze za to stály. Náročné, silné, velkolepé.
Kingsman
Milý deníčku ...
' 2. 3. 2015 '
Už je březen a já poprvé letos v kině. Ostuda. Ale že jsme zvolili kvalitní filmek. Ideální mix zábavy akce. Parádní britské překvapení :)
Exodus
Milý deníčku ...
' 29. 12. 2014 '
Vánoční kino taky kino. Se sestřenkou jsme vyrazili a rozhodně nelitovali. Skvělé efekty a vynikající herecké výkony. Velké, epické, biblické....
Horrible Bosses 2
Milý deníčku ...
Ne nadarmo se říká, že spontánní akce jsou nejlepší. Rozhodli jsme se v minutě, že jdem do kina, hráli toto. Dokonalá zábava od prvních až do posledních minut. Nikdy jsem v kině ještě takto neřezal...
Interstellar
Milý deníčku ...
' 10. 11. 2014 '
Tohle byla sázka na jistotu. S očekáváním jsem do kina šel a stejně jsem byl naprosto unesený. Úžasná podívaná. Bravo všem tvůrcům. Přes efekty, hudbu, herecké výkony, režii, .......
John Wick
Milý deníčku ...
' 26.10. 2014 '
Tak tohle byla fakt pecka. Nečekal jsem, že to bude takový nářez, ale K. Reeves nečekaně s naprosto klidným výrazem utáhl celý film a musím říct, že tam nebylo slabé místo. Z kina jsem odcházel naprosto odrovnaný.
Gone Girl
Milý deníčku ...
' 5. 10. 2014 '
Byl to trochu risk, byť hodnocení už v tu dobu bylo velmi kvalitní. Ale i tak jsem se trochu bál. Nakonec velmi milé překvapení. Film měl parádní příběh a dokázal naprosto vtáhnout. Nadšení!!
The Expendables 3
Milý deníčku ...
' 22. 08. 2014 '
Ano, stálo to za to. Sly-ovi se to zase povedlo! Chuck už chyběl, ale nahradil skvělý Banderas nebo výborný M. Gibson spolu s W. Snipesem!!
Guardians of the Galaxy
Milý deníčku ...
' 01. 08. 2014 '
Tak jsem zase jednou odešel z kina těžce nadšen. Vtipné, akční, strhující a vymakané. Prostě parádní jízda!!!
Dawn of the Planet of the Apes
Milý deníčku ...
' 17. 07. 2014 '
Dlouho očekávané pokračování mojí nejoblíbenější série vůbec je zde. A? Dokonalost!!!!!!!!!!!
A Million Ways to Die in the West
Milý deníčku ...
'13. 06. 2014 '
Riskli jsme to a šli do kina na komedii, často to nedělám... A vyplatilo se. Povedená parodie na westerny s nádhernou Ch. Theron, vtipným S. MacFarlanem a drsňáckým L. Neesonem. Spokojenost!!
Edge of Tomorrow
Milý deníčku ...
' 06. 06. 2014 '
Na Tomu Cruisovi jsem v kině ještě nebyl. Asi chyba, jistě po dnešku, a to mu sekundovala krásná E. Blunt. Je sice teprve červen, takže brzo na unáhlené závěry. Přesto u mě letošní hit číslo jedna a myslím, že do konce roku na bedně zůstane. Bomba jako prase!
X-Men: Days of Future Past
Milý deníčku ...
' 23. 05. 2014 '
Na dalšího X-Men(-a) jsem čekal dlouho a dočkal jsem se. Parádní zážitek, ale musím říct, že jsem dostal asi o trochu méně, než jsem čekal. Přesto potěšen.
Godzilla
Milý deníčku ...
' 16. 05. 2014 '
Po delší době opět do kina. Na tohoto sci-fi ještěráka jsem se těšil a zklamání se nedostavilo ani omylem. Moc dobře volený styl, žádná velká pecka, ale fakt moc dobře natočený!
300: Rise of an Empire
Milý deníčku ...
' 05. 03. 2014 '
Přiznávám, nechal jsem se ukecat na 3D. A teda v Dolby Athmos. Neuvěřitelný zážitek. Skvělý film, úžasná hudba, vynikající akce. Obrovské nadšení!
Robocop
Milý deníčku ...
' 07. 02. 2014 '
Robocopa známe, ale pravda že tyto sci-fi remaky dnes fakt stojí za to. A fakt jsem se nemýlil. Parádní akční jízda s výbornými efekty.
The Wolf of Wall Street
Milý deníčku ...
' 24. 01. 2014 '
Tento zážitek v podání excelentního L. DiCapria nikdy z hlavy nedostanu.....
Rush
Milý deníčku ...
' 17. 01. 2014 '
Tento film jsem chtěl za každou cenu vidět. S bráchou jsme to plánovali dlouho a dlouho po premiéře marně hledali, kde to ještě hrají. Záchrana z Němčin na Hané to jistila a film? Dokonalost a rozhodně jeden z nejlepších filmů roku!
Thor: The Dark World
Milý deníčku ...
' 09. 11. 2013 '
Tentokrát Brno. Škaredé počasí nás žene za kulturou. Thor? proč ne! Jednička stála za to. N. Portman se ještě neokoukala a za J. Alexander půjdu vždycky rád! Jen škoda toho dabingu...