Recenze (463)
Třicet případů majora Zemana - Bestie (1975) (epizoda)
stela je prostě jednička :-)
Třicet případů majora Zemana - Hon na lišku (1975) (epizoda)
průserový únor 48 nk:-)
Profesionál (1981)
po x tém přehrání , ten film přímo miluji, milenka žena krásné herky nemá to chybu :-)a slečna Doris Frederiksen je taky jen se musela dívat jak bebeho zabijí :-)
Carlitova cesta (1993)
tak tento film mě nenadchnul , to moře lásky bylo daleko lepší a Al Pacino taky , toto je ztráta času deda:-)
96 hodin: Zúčtování (2014)
Megaton je ok, ale Bessonovi kape na maják, ten z toho udělal paskvil deda:-)
Profesionálové - Soud (1978) (epizoda)
tak tento díl se mi moc líbil, jeden z lepších:-) ta hezká hérečka Lisa Harrow hrála v heriotovi :-) 1975 To by se zvěrolékaři stát nemělo ***** Všechny velké a malé bytosti (TV film) ***** :-) 25.5.2o2o
Zdivočelá země - Epizoda 1 (2001) (epizoda)
co udělal Hanák? že vzal roli stbáka ,role je role a prachy potřebujeme všichni :-)26.10.19
Vrah skrývá tvář (1966)
pan Hrušínský ještě tlustý je český pan Gabin :-)
Anděl Páně (2005)
dialogy všech jsou prima díky paní Konášové, ale nejlepší byli psi ti angličtí setři taky skvělí nc:-)už jsem viděl Anděly xkrát i dnes 24.10.19 a stále se bavím, bartoška bůh, kluci prostě nádhera, Strach je sekáč :-) po xté, ten film se mu povedl 26.1.2021:-) i dnes 28.9.2021. :-)
Četnické humoresky - Volavka (2001) (epizoda)
volavka napadla Arazíma a Bedřiška byla exelentní , jeden z lepších dílů + 5 koulí deda :-) celému seriálu dávám 5 hvězdiček deda PS seriál už jsem viděl mockrát, moc mě pobavil:-)