Recenze (463)
Bojovník (1983)
krásný filmy , když se ještě ženské neholily, Anne Parillaud to moc sekne deda:-) ty francouzsky jsou šukavé jak hárající feny, to je na výdrž :-)
Milostná aféra (1994)
garry shandling tam byl úplně na hovno spíš trapný komik, než kámoš :-) a to je mezi nimi 21 let a jsou to manželé:-)
Přistání naslepo (1998)
tak zase to blbé nebylo, Kiefer Sutherlanda i s tátou mám rád a držel jsem mu palce už x krát deda:-) blbej scénář nespraví ani geniální režisér:-)
Rodinné trampoty oficiála Tříšky (1949)
jo jo komunisti začali vystrkovat růžky deda:-)
Četnické humoresky - Čest rodu (2003) (epizoda)
blaženka je pěkný číslo a švihlík jí to žere prima, dobrý díl :-)
Četnické humoresky - Klaudynka (2003) (epizoda)
libuška šafránková zachrání všechno deda:-)
Zdivočelá země - Epizoda 3 (2008) (epizoda)
mladí jsou občas na facky, to chce jen životní zkušenost, on je život profackuje deda:-) Maděra je taky na facky, bože ten pan Stránský je kouzelný vypravěč , taky to neměl lehký má to za sebou RIP deda 3.6.2019 a Jana je na zabití nc:-)
Zdivočelá země - Epizoda 8 (2001) (epizoda)
tak to je smutný díl :-) blbí haranti nc:-)
Zdivočelá země - Epizoda 8 (1997) (epizoda)
Putna jde po čuchu nc:-)slyšet gottwalda na staromáku je čok:-)25.10.19 ty komoušský odznaky mě serou taky je pamatuji to mi bylo 7 let :-)
Zdivočelá země - Epizoda 1 (1997) (epizoda)
Putna hraje blbce už od začátku skvěle:-)