Recenze (74)
Případy 1. oddělení - Romeo a Julie (2022) (epizoda)
Vidím Plíška, jsem spokojenej!
První večeře (2021) (pořad)
Je to sranda. Výbornej výběr těch dvou číšníků na začátku, dobrý hlášky, člověk se zasměje, určitě to neurazí.
Vikingové - Opona padá (2020) (epizoda)
Já jsem spokonej, bavilo mě to, jen na konci mě chyběl nějakej prostřih na všechny ve Valhale.
Dave - Hypospadie (2020) (epizoda)
První dva díly byl hodně pomalej rozjezd, ale tady jsem se bavil od začátku do konce :D
Vikingové - Dokonalé plány (2020) (epizoda)
Že Bjorna zabije zrovna Ivar, to mě opravdu sere...
Poslední aristokratka (2019)
Jedna hvěžda za Pavla Lišku a fantastický modely, co měl na sobě :D
Parta z penzionu (2019) (pořad)
První díl fantastickej, bavil jsem se celou dobu!
Případ dvou manželek (2019) (TV film)
To nejlepší na konec, jednoznačně!
Poldův švagr (2016)
Mám rád Kevina Harta, ale je to tragický. Opravdu jsem se zasmál jen u scény Oh my god he is a zombie, ta byla geniální, jinak jsem to vyloženě přetrpěl, škoda.
Arabela (1980) (seriál)
Chytlo mě to tak, že jsem hned musel zkouknout všechny díly, pobavilo to!