Poslední recenze (176)
Hastrman (2018)
Karel Dobrý opravdu strhující výkon, před Havelkou smekám, tohle bych od něho nečekal, zvláštní příběh, ale film se mi líbil.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Chvílemi jsem zapomínal dýchat..:-)
Studená válka (2018)
No kdyz tady ctyri i pet hvezdicek...za co???? Davam dve za hudbu, pribeh je tuctovy...