Recenze (455)
Postřižiny (1980)
Poetické, na můj vkus až moc...
Venkovský učitel (2008)
Zajímavé téma o němž se moc nemluví natož, aby se o něm točily filmy. Liškovi ale sedí jiné role.
Spalovač mrtvol (1968)
Asi budu za kacíře, ale toto je další z těch vynikajících filmů, které mě neoslovily. Hrušínský exceluje, to ano, ale slibovaná atmosféra mě nedostala a celkově mi to přišlo jako čekání, až je všechny povraždí.
Karamazovi (2008)
Vydržel jsem až do konce, ale nepochopil jsem. Postrádám děj, postrádám smysl, dívat se na to dá jen díky Trojanovi.
Skrytá identita (2006)
Velmi dobrá gangsterka, která však nebude patřit mezi mé oblíbené, protože se v ní snadno ztratíte a spoustu věcí jí prostě neuvěříte.