Recenze (131)
Beckham - Výkop (2023) (epizoda)
Perfektní!!!! Wow!!!
Ferrari (2023)
Pěkný film, tak 75 %, ale jedna věc mě zklamala, a to, že film není v italštině.
Matka (2023)
Ta druhá hvězda je za JLo. Ale ne za to, jak hraje, ale jak vypadá.
Místo zločinu České Budějovice - Statek (2023) (epizoda)
Viděl jsem jenom druhý díl, ale za mě, jako fanouška českého filmu a krimi, velké zklamání. Nebudu tomu dávat ani šanci.
Oktopus - Syndikát koně (2023) (epizoda)
Zatím nejslabší díl. Můj názor.
Oppenheimer (2023)
Omlouvám se, ale mě to moc nebavilo. Oppenheimer je určitě důležitá postava lidských dějin, ale film byl pro mě příliš zdlouhavý. Příliš rozhovorů, příliš kvantové fyziky. Bavila mě jenom jedna část, a to, projekt Los Alamos.
Zásah štěstím (2023)
Starý pán je pořád špička ve svém oboru. Tenhle film je opravdu skvost. Vztahovka a do toho krimi zápletka. Nebál bych se to srovnat s Match piontem. Navíc pro někoho, kdo má rád Woodyho filmy (což já jsem), úplná lahůdka.
Avatar: The Way of Water (2022)
Vizuálně pěkné, zbytečně dlouhé. Není to můj šálek kávy, ale rozumím tomu, že se to lidem líbí. Jsem rád, že jsem to viděl, ale podruhé už nemusím.
Bullet Train (2022)
Wow, to byla jízda!!! Ve stylu Tarantina a jeho Kill Billa. Vlak se řítí Japonskem, nájemní zabijáci si jdou po krku, Brad je ve formě.... ! A ti dva? Mandarinka a Citrón? Tak ti mě hodně bavili :-), :-), :-) !!!
Devadesátky - Přehrada (2022) (epizoda)
Seriál graduje, atmosféra houstne!!!! Paráda, český počin roku!!! (můj názor😉😀) Líbí se mi, že prostě absolutně věřím všem, že jde opravdu o devadesátá léta.