Recenze (51)
Opuštěné stavební projekty (2017) (seriál)
Námět je to určitě zajímavý, kdyby se ale držel původního záměru. Ze stavebních projektů to postupně sklouzlo k opuštěným lodím na břehu vyschlého Aralského moře a podobně. A po shlédnutí cca 10 dílů mě to postupně začalo trošku nudit. Stále stejný scénář - nástin tématu, kterému se pár komentujících nejdříve hrozně diví - co, proč a jak bylo postaveno a následuje nijak objevné a vcelku očekávané vysvětlení.
Berlin Live Series 3: Blondie (2017) (koncert)
Čas nezastavíš a i když Debbie vypadá na svůj věk skvěle, už to prostě není ta krásná holka ze 70. a 80. let. Setlist byl vybraný milostivě a tam kde už to nešlo vyzpívat, jenom šeptá, popřípadě pomohli diváci. Ti se ale dobře bavili, mladí i ti staří a o to přece šlo.
Prázdniny (2006)
Dal jsem si Prázdniny dnes znovu, hlavně kvůli scénám s Eli Wallachem, ty byly skvělé. A změnil jsem názor na Cameron Diaz, doposud jsem ji považoval za mizernou herečku, navíc nijak pěknou. V tomhle filmu se mi moc líbila. A jako vždy vynikající a nádherná Kate Winslet. Jen ten Black se mi k ní moc nehodil. Solidní film.
Venoušek a Stázička (1939)
Celý film jsem čekal, že se zničehonic Ferbaska rozchechtá, strhne si paruku a zakřičí : Lidi neblbněte, vždyť já jsem holka. A ono nic, bylo to mysleno vážně. Copak tam neměli nějakého kluka který by to zahrál? Ale ta závěrečný líbačka s Gerovou neměla chybu. Celkově film slabší, výborná teta Klotylda.
Jak se fotí... - Budapešť (2017) (epizoda)
Pro mě zatím nejlepší díl. Šibík mě baví, Šmíd mi přijde poněkud natvrdlej, fotograf z něj asi nebude.
Dido: Don´t Leave Home (2004) (hudební videoklip)
Jeden z nejhezčích videoklipů co je tady k vidění.
Hlídač č. 47 (1937)
Možná by nebylo špatné na chvilku ohluchnout a dozvědět se co si o člověku ostatní myslí. I když ..... . Film je na svou dobu opravdu dobře natočený ale kopie už je špatná a někde je obraz hodně mizerný. Herecké výkony Průchy i Glázrové výborné, hlavně Glázrová upoutá svou živočišnou krásou. Boháče nemusím, ty jeho vytřeštěné oči skoro v každém záběru se mi nelíbí.
Slipknot - The Devil In I (2014) (hudební videoklip)
Tohle se opravdu někomu líbí ? Hudba ještě snad ujde, ale ten klip je humus. Jak vlastně na tomto fóru hodnotit takové věci ? Já bych řekl, že to sem ani nepatří.
Post Coitum (2004)
Tak tohle bylo opravdu "veledílo", skoro mě bylo za ty herce stydno. Jen doufám že starej Franco z týhle role nedostal nádor na konečníku ....
Gravitace (2013)
Já si nemůžu pomoct ale pro mě je tento film veliký zklamání. Příběh prakticky žádnej, napětí téměř nulový a okouzlující záběry Země dneska najdu na spoustě satelitních kanálů téměř denně. Bullocková nic nehraje, jen se neustále převaluje ať už ve skafandru nebo bez a bylo pro mě docela utrpení na to hodinu a půl koukat.