Recenze (179)
Hlava-22 (1970)
Zostali vo mne zmiešané pocity. Má to skutočne takú silu alebo sú všetci(vrátane mňa) len ovplyvnení genialitou knihy? Asi si to budem musieť ešte raz pozrieť aby som to rozhodol. Po prvom skuknutí hodnotím za najpozitívnejšie herecké výkony.
Půlnoční kovboj (1969)
Nuda 😣 ale mozno len neviem docenit hodnotu filmu!
Sladké hry minulého léta (1969) (TV film)
Premiérny, ba az podpriemerny film rokov 70.tych. Tazko je v ňom niečo pochváliť.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
"Setris rakosku, skazis dite." Fakticky katastrofalny strih v akčných scénach, ale ináč dobrá story, zaporak a pre mňa je Lazenby celkom dobrý Bond 👍🏻
Všichni dobří rodáci (1968)
Za charizmu a charakter Brzobohateho by som dal aj plny pocet. Ale film bol zo zaciatku akesi pelemele bez vyrazneho momentu so slabsou hudbou. Druha polovica vsak velmi dobra.
Rozmarné léto (1967)
Akosi som tomu ani po 45 minútách neprišiel na chuť. Staročeština mi pekne motala hlavu :)
Psycho (1960)
Rozhodne Top Hitchcockovej tvorby. Po takmer 60.rokoch uz kultovy horor, so znamou hudbou, a preslavenou kupelnovou scenou. Ako sa hovori MAJSTRSTIK ALFREDA HITCHCOCKA. Nepochybne patri do vasho zoznamu "MUSÍM VIDIEŤ"!
Někdo to rád horké (1959)
Moja prva Marilyn Monroe. Ciernobiela, zabavna a sexy 😊
Diktátor (1940)
Najlepsi film roku 2019. Pre mna 😍 Zial aj nestale mrazivo aktualny. Prejav "diktatora" v poslednych minutach film je najlepsim prejavom 20.storocia!