Recenze (367)
Princ a pruďas (2011)
Světe div se, ono to funguje velice dobře jako parodie, i jako solidní fantasy řežba. Hezky nekorektní humor, spousta ujetých postav, sexy Natálka, idiot a budižkničemu McBride, sošný hrdina Franco, řízná hudba a minotauří erekce, to je koktejl, který jen tak neuvidíte. Škoda jen, že film zoufale nevydělal, druhý díl bych uvítal.
Krokodýl Dundee 2 (1988)
Začátek s lovením ryb pomocí dynamitu je pro mě skoro legendární.
Avengers: Nejmocnější hrdinové světa (2010) (seriál)
Na animák nečekaně našlapané akcí a musím říct, že ku prospěchu věci! Pro fanouška komiksů povinnost.
Jackass 3 (2010)
Banda hovad si opět hraje. U některejch scének jsem se smál nahlas, u některých zase skoro vůbec, jinde jsem nechápavě zíral. Klasika. 70% ale určitě. Rocky je geniální.
Zelený sršeň (2011)
Takhle má vypadat film podle komiksu!
Karate Kid (2010)
Původní Karate Kid si nepamatuji ani náhodou, takže jsem ochuzen o možnost oba filmy srovnat, ale ani to není potřeba, protože verze 2010 je překvapivě dobrý film a nabízí Jackieho Chana v (opět překvapivě) charakterní roli, což je po řadě jeho posledních filmů opravdu osvěžující.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Paul je především příjemná letní komedie, která je narvaná menšími vtipy a nenápadným pomrkáváním na fandu sci-fi. Cameo Sigourney Weaver potěší a čím větším jste fanouškem sci-fi, tím víc se vám bude Paul líbit. A především ukazuje sprostého a absolutně servítky si nebrajícího mimozemšťana, kterého si zamilujete!
Osobní strážce (1992)
Jen ústřední písnička už mi za těch 20 let leze krkem... :-)
Měsíční svit (1985) (seriál)
Bruce Willis má vlasy!
Příběhy ze záhrobí (1989) (seriál)
Já se fakt bál...