Recenze (156)
Nadace (2021) (seriál)
Vydržel jsem čtyři díly, než jsem si přiznal smutnou pravdu - tohle se hluboce, ale opravdu hluboce nepovedlo.
Cesta za smířením (2021)
Aneb kdyby Fargo natočil Tarantino. V Norsku. Velmi povedené. :)
Nadace - Přípravy na život (2021) (epizoda)
R. Daneel Olivaw je žena? Proboha proč? O zbytku ani nemluvě. Tohle někdo hodně posral. Když zavřu obě oči a budu předstírat, že nevím, kdo je to Asimov, asi by se na to koukat celkem dalo, ale nesmělo by se to jmenovat Nadace a jakkoli to zmiňovat Seldona. Ach jo. :(
Expedice: Džungle (2021)
První třetina je fajn, to mě bavilo moc. Ale pak tomu nějak spadne řetěz a od půlky už se to jenom tak nudně vleče. Škoda.
Sebevražedný oddíl (2021)
Nebýt předchozí díl taková nepovedená srágora, asi bych jednu hvězdičku ubral.
Xtremo (2021)
Trošičku guilty pleasure, ale brutálně nasraný Alan Harper za to stojí... :)
Kin: Smrtící zbraň (2018)
Já se přiznám rovnou - už jsem to asi třicet let neudělal, dneska to bylo poprvé od té doby. Dal jsem to rychloposuvem! Když si vyzobete jenom ty momenty, kdy se vyskytuje sci-fi mašinka, případně vojáci (či kdo to je) z jiné dimenze, je to zábavné, má to spád a trvá to všehovšudy asi deset minut. Cajk.
Debris (2021) (seriál)
Celkem mi vadí, že když už se rozhodne o zrušení, že se nenajde pár chechtáků na to, aby tvůrci mohli udělat nějaký smysluplný "závěrečný závěr". Že se to prostě nechá tak nějak vyšumět. Přitom zas takový ranec by to určitě nestálo.
Tom Clancy: Bez výčitek (2021)
No ale že použije ten starej trik z Leona... :)))
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Po skvělém WandaVision celkem propad do nudy. Sam nevýrazný (a ustavičně otravný s těmi BLM řečmi), Bucky dostal moc málo prostoru, zrzunda coby padouch úplně marná, Sharon nelogická... Co se povedlo: Baron Zemo si rozkošnicky krade každou scénu pro sebe, ale hlavně - J. Walker. Russell předvedl vynikající výkon, a evidentně tajně nosil scénáristovi švestičky z vlastní zahrádky, protože jako jediný dostal skutečně zajímavý vývoj své postavy. Walkera a Zema chci vidět znovu, ten zbytek stal se mi celkem lhostejným...