Recenze (5)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Podle mě nejslabší díl..Když opomenu poslední přestřelenou scénu s tankem a letadlem které po runway muselo rolovat 33Km, tak mě to ničím neoslovilo.., hvězdička za vtipné narážky mezi Vinem Dieselem a Dwaynem Johnsonem a druhá za pekný káry..,toť odemne vše...
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Do teď nechápu,proč se spousta skvělých herců upsala takovému žánru a vůbec takovému typu seriálu.Za ty peníze by se dalo natočit pár dobrých filmů a i seriálu,např.Redakce..Ale proti gustu žádný dišputát ...
Bastardi 2 (2011)
Jde vidět že do druhého dílu bylo investováno o pár milionů více,jde to taky vidět na obsazení spousty známých herců,kteří bohužel nepředvedly to co umí,bylo to částečně daný i scénářem,ale taky hlavně zpracováním filmu a i celkového přístupu k němu.Bylo to stereotypní a takové ponuré,tak že divák dopředu už ví jak scéna dopadne,ne-li celý film.Tak jak jsem předpokládal,konec zůstal otevřený,tak aby bylo třetí díl na čem stavět.Ale i tato problematika se dá určitě natočit lépe.
Útok na věžák (2011)
Koukatelné až hororové béčko,které je sice koukatelné až do konce,ale pojetí takového typu filmu by to vyžadovalo spíše trochu jinačí zpracování...
Poslední panic (2010)
Naprosto průměrná,né-li podprůměrná americká komedie,opět na téma mladých lidíalkoholu,drog a sexu.Jako by tato země už takových filmů nevyprodukovala dost.1/10