Recenze (48)
Afroditiny hrátky (2003)
tohle jestli je erotickej film...
Fast Food Nation (2006)
stále jsem se rozhodovala mezi ** a ***..nakonec zvítězilo spíš hodnocení ** a 1/2..ono totiž..nápad to byl určitě dobrý, ale v prostředku se to tam začlo tak divně motat a řešit, že jsem nějak nevěděla o co jde..no a když se tam pak objevila Avril (!!!), tak jsem byla znechucena..Má to být " útok na Ameriku " a oni tam dají zpěvačku, kterou zbožňujou teenageři, kteří (alespoň podle méh názoru) do těch fast foodu rozhodně chodí..Jak mám pak věřit nebo brát vážně něco o kácení stromů, když to vychází z pusy AVRIL LAVIGNE......???!!!
Sekretářka (2002)
Neuvěřitelně roztomilá Maggie Gyllenhaal, která konečně najde svého "šéfa", v podání Jamese Spadera (koho jiného..:). Neboli netradiční milostný příběh o dvou osamělých lidech, kde jednu z hlavních rolí hraje červený fix..
Hra s nevěrou (2005)
Já jsem prostě Jennifer Aniston tu sprostou zlou holku nějak nemohla uvěřit...
Mělký hrob (1994)
no teda..!
Tátou proti své vůli (1997) (TV film)
Já nechápu, proč se tyhle filmy vůbec točí...
Cabriolet (2001)
Především dobrá hudba Ivana Krále a zvědavost, jak to Tobiáš Jirous zahraje, mě donutily půjčit si tento film a nijak mě nezklamal...ovšem ani nijak extrémně nenadchl...
Městečko South Park (1997) (seriál)
" Jenom v Americe se člověk může stát slavným, jen proto, že měl tlustou prdel a už jí nemá." :)Ať si říkáte co chcete, tenhle seriál tu není proto, aby kazil mládež...
Nauka o snech (2006)
Snové fantazie jednoho mladíka a jedné slečny, které se "snad" nakonec propojí...
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
hnus