Oblíbené filmy (10)
Modrý samet (1986)
Napětí a "lehce" zvrácené vášně Dennise Hoppera...plus krásná Isabella Rossellini.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Takhle má vypadat film!!!!!!! :)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Výborná režie Miloše Formana!! Herecké výkony netřeba komentovat...
Svůdná krása (1996)
Na tenhle film se musí pomalu a rozhodně není dobré ho hned odsoudit...Překrásná Liv Tyler jako bonus!!!
Spoutej mě! (1989)
Mladý Antonio Banderas v lehce ujeté roli a proto v dobré roli a v dobrém filmu!!
Pravidla moštárny (1999)
Pro mě rozhodně dojemný příběh s vynikajícím Michaelem Cainem.. Krom toho kniha od Johna Irvinga je neméně fascinující..
Lost Highway (1997)
Další film od Lynche, který jsem pochopila tak po stém shlédnutí..:) jestli vůbec!!!
Jízda (1994)
Jízda.. to je atmosféra 90. let jako vyšitá.. to je mladičká Aňa Geislerová bez kalhotek, či přivázaná k posteli.. to je hudba Buty, která se stala nesmrtelnou.. to je Jakub Špalek s Radkem Pastrňákem.. to je režie Jana Svěráka a Brabcovo kamera...........a tak bych mohla pokračovat donekonečna..
Ukradené Vánoce (1993)
Jack Skellington by mohl být můj vysněný životní partner..:))))
Sekretářka (2002)
Neuvěřitelně roztomilá Maggie Gyllenhaal, která konečně najde svého "šéfa", v podání Jamese Spadera (koho jiného..:). Neboli netradiční milostný příběh o dvou osamělých lidech, kde jednu z hlavních rolí hraje červený fix..