Recenze (17)
Kdyby tisíc klarinetů (1964)
Klasika, ktera ze sveho BW havu za ta leta neztratila ani spetku.. Nadherne pisnicky, ktere ma generace uz nezazila live, ale s o to vetsim nadsenim je ted objevuje... Mnam.
U2 3D (2007) (koncert)
Vyborny koncert.. ale to uz tak nejak od U2 cekame (a uzivame si) standardne ne? Vynikajici, a vlastne nejcenejsi, je ta myslenka neco takoveho udelat a udelat to ve 3D! Urcite spickovy zazitek...
Umělec (2011)
Vynikajici ochutnavka starych casu kinematografie.. se vsim, co k tomu patri: naivita, elegance, romantismus,.. Odvazny pokus, ktery vysel na jednicku. Film, ktery lapi a uz nepusti. Nadherne retro..
Roming (2007)
Uz je to delsi dobu, co jsem tenhle film videl v kine... ale ani s odstupem casu me neopustil pocit, ze se jedna o zmarenou dobrou prilezitost... Ten scenar mel potencial, mel obsazeni... ale vysledek proste pokulhava. Skoda.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Film na téma: jak co nejvíc vyrejžovat na úspěchu předchozího.. Znatelný propad zábavnosti.. ale pořád to ujde :)
Sám doma (1990)
Pro me osobně komedie komedií.. jedna z prvních US jakou jsem viděl a snad vůbec ta nejlepší.. I když uznávám, že nostalgie dětství se tady projevuje naplno... Moc se u ní bavím, kdykoli mám možnost ji vidět..
Signál (2012)
Film plný klišé .. a vyzdvihující předsudky jako přednost.. Zcela nezábavná, ba přímo na smrt otravná, rádoby komedie bohapustě těžící z aktuální mega popularity Dyka.. Film se ani nepokouší tento fakt jakkoli maskovat a tenhle projev upřímnosti je tak jediným kladným bodem.. Film je čistou esencí zbytečnosti..