Recenze (36)
Gentlemani (2019)
Jednoduše geniální
Vedlejší účinky (2013)
Určitě největší zážitek z kina za posledních pár let. Skvělý scénář, dokonalé herecké výkony v čele s neokoukanou Rooney Mara, úžasná hudba a hlavně elektrizující atmosféra - to všechno z Vedlejších účinků dělá výjimečný film. Je mi dokonce záhadou, proč má tak "nízké" hodnocení, pro mě se totiž stal členem top dvacítky. 100%
Nic nás nerozdělí (2012)
Navzdory zdejšímu hodnocení musím dát jen 2*. Zbytečně patetické, uřvané a až moc okatě dojímavé.
Na dřeň (2012)
Opravdu nádherně natočené, některé scény jsou doslova skvostné. Téma zajímavé, herecké výkony výborné, příběh také dobře vystavěn. Proč tedy jenom 3*? Je to tím, že jsem si za nic na světě nemohl najít cestu k žádné postavě. Všichni se chovali úplně opačně, než by se dle mého názoru chovat měli. Nesčetněkrát jsem se přistihl, jak kroutím hlavou, ťukám si na čelo nebo se nevěřícně usmívám, a to je pro mě zvlášť v tomhle žánru docela podstatná vada. Další výtka by se týkala až přehnané syrovosti/surovosti některých scén, ale to už bych nechal na posouzení každého z vás.
Vetřelec ³ (1992)
První půle se vydařila na výbornou. Fincherovo typické gradování děje dohromady se skvělou kamerou a přesvědčivými hereckými výkony na mě zafungovali až tak, že jsem byl přesvědčen o 5* a dokonce jsem chvíli pochyboval, zda náhodou není třetí díl ságy o vetřelci tím nejlepším. Pak se to však začalo ubírat směrem, který dal takřka zapomenout na brilantní rozjezd a u silně nepovedené závěrečné honičky bylo prvotní nadšení tatam. Veliká škoda. Takhle nezbývá nic jiného, než odstřelit tento snímek s obrovským potenciálem do šedivého průměru.
The Inbetweeners (2008) (seriál)
Možná to je mým vysokým očekáváním způsobeným zdejším hodnocením, možná špatným castingem, či scénářem, ale Inbetweeners mě zrovna dvakrát nechytli. Přirovnání k prcičkám se asi nabízí, ale na rozdíl od této kultovní série (nepočítám díly 4-7), jsou zde hlavní postavy extrémně nesympatické, sexbomby školy tuctové, dialogy nijaké a zápletky bez nápadu. Přirovnávat tuhle věc k How Not to Live Your Life už je fakt velká drzost... Inbetweeners jsou ve všech směrech o pár levelů níž. Chtěl bych ale dodat, že jsem se sledováním skončil v půlce 2. série a tak je kldně možné, že se z tohoto průměrného počinu v druhé polovině vyklube záležitost plná parádního humoru a podpořená nápaditým scénářem. Sám tomu neveřím a nejspíš už to nikdy nezjistím.
Román pro muže (2010)
Báječná léta pod psa - výborný, Účastníci zájezdu - dobrý, Román pro ženy - může být. Co má ale tohle znamenat, asi nikdy nepochopím. Není vůbec nic, co by mě na Románu pro muže zaujalo. Příběhově naprosto nezajímavé, o nevydařeném pokusu udělat z tohoto braku něco poetického se nemá cenu rozepisovat. Závěrem se nabízí snad jen jedna otázka: proč, pane Vieweghu?
Králova řeč (2010)
Jelikož 5 hvězd dávám jen filmům, od kterých se nedokážu odtrhnout, dostanou se mi hluboko pod kůži a hlavně, vzbudí ve mně silné emoce, tady tak učinit nemůžu. Po filmařské stránce dokonalé a možná si to Oscara zasloužilo, ale mezi moje top favority se z výše uvedených důvodů nezařadí.
Želary (2003)
Neskutečně krásně se na to koukalo. Nádherné scenerie, výborné herecké výkony, exkluzivní netelevizní zpracování, dojemná hudba a silný příběh... Téměř až do konce jsem byl přesvědčen o plném bodovém ohodnocení, jenže poslední půlhodina mě od tohoto záměru odradila. Tak jak příběh v klidu a nenuceně utíkal většinu stopáže, v závěru se těžce tlačí na pilu a akce je tam až příliš. Jinak jsem byl nadmíru spokojen a řadím tento film mezi své nejoblíbenější české.
Zkus mě rozesmát (2011)
Průměrná romantická komedie s nadprůměrnými vnadami Brooklyn "Roddick" Decker:)