Recenze (6)
Tintinova dobrodružství (2011)
Tintinova dobrodružství jsou zábavnou jednohubkovou jízdou, které se povedlo přenést atmosféru comicsu na plátno, bohužel ale má svoje chyby a brzy z hlavy vymizí.
Super 8 (2011)
Super 8 je dobrým filmem ve starém stylu, který baví, má dobré speciální efekty a triky, ale ty nezastiňují samotný solidní příběh. Jedná se o nostalgický snímek, který je záměrně podobný filmům Stevena Spielberga, a jde tak o perfektní poctu.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Aneb jak zkazit perfektní seriál. Prvních několik sérií bylo perfektních, ale po stávce scénaristů se ze HIMYM stal jen průměrný sitcom. V poslední sérii jsou už díly podprůměrné, dá se považovat za úspěch, když jeden vtip za díl funguje. Postavy jsou otravné a trapné, natahování a odkazování na další budoucí díly jsou skoro neúnosné. Kdybych měl hodnotit jen poslední řadu tak za dvě hvězdičky.
Mission Improbable (2000) (TV film)
Skvělý bonusový dokument k M:I 2. Ben Stiller ve svojí klasické komediální roli, kde mu Cruise a Woo výborně sekundují. První náznak toho, že se Tom Cruise dokáže zasmát i sám sobě.
Predátoři (2010)
Příjemný návrat predátora. Pod vedením Rodrigueze vznikla sice ničím nepřekvapující žánrovka, která ale svoje atributy, tedy bavit, dobře splňuje. Casting herců se vydařil, i když by se někomu mohl zdát výběr Adriana Brodyho zvláštní. Efekty a hudba byli standardní. Titulky s hudbou na konci překvapivé
Princ z Persie: Písky času (2010)
V rámci žánru poměrně povedené. Ruka Bruckheimera je hodně znát. Přesto se z tohoto filmu noví Piráti z Karibiku así nestanou. Čistě objektivně za tři hvězdičky, ale kvůli tomu, že se jedná o mojí oblíbenou hru tak za čtyři. I když se hrou film inspiruje jen hodně volně. Jako herní adaptace ale určitě nadprůměrné.