Recenze (174)
5 Seconds of Summer: So Perfect (2014)
Wow, první hodnocení. Celkově poměrně průměrný dokument, trochu kratší (ca. 73 minut) na to, že využívá spoustu starších záběrů (především od Sugarscape), ale rozhovory s odborníky i kapelou stojí za to. Pro fandu 5SOS must-see. 4*
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Nebýt skalní fanda Breaking Bad, asi bych pilot moc nechápal. Zatím ale opatrné 4* a uvidíme dál. K tvůrcům mám neomezenou důvěru.
Mýtus Karla Velikého (2013) (seriál)
Moc sympaticky udělaný dokument. Z ementálu bílých míst raného středověku udělat ucelené vyprávění není jednoduché. Tady se to vcelku vyvedlo.
Dárce (2014)
SPOILER ALERT: Můj oblíbený citát, tuším připisovaný Franklinovi, že společnost, která se vzdá trochy svobody výměnou za trochu bezpečnosti, si nezaslouží ani jedno a o oboje také přijde, je v naší realitě hadr. V Giverovi můžete ze začátku zvažovat, jestli není společnost, která se vzdala veškeré svobody výměnou za absolutní bezpečí, lepší, než ta naše klasická. Opravdu ale jen ze začátku, brzy se totiž ukáže, že i nejlíbivější utopie je jen další dystopií. Nebýt podivného a nesmyslného konceptu oné podivné bariéry, kterou asi těžko kdo pochopí (stejně jako nepochopí to, jak ji mohli správně pochopit Giver s Receiverem), dal bych plné hvězdičky. Koncept společnosti skvělý a dobře propracovaný, posledních dvacet minut ale bohužel založených na nepropracovaném a nepochopitelném přeludu. Takže 4*.
Doktorka podsvětí (2012) (seriál)
Po prvních dvou dílech zatím průměrné 3*, uvidím, jak se to vyvrbí. Zatím oceňuji přinejmenším nápad a kvalitní herce (Gilford, Ivanek...). EDIT: Po osmi dílech zvedám na 4*, je to chytlavé a bojím se, že to zase skončí bez řádného závěrečného dílu. EDIT2 / SPOILER ALERT: Tak update po konci řady - autoři byli včas varováni, že série končí, a připravili kvalitní závěr :-).
The X Factor (2005) (pořad)
Australská verze je po té britské (která je ale bezkonkurenční) jasně druhá, tedy za 4*.
Noční show Conana O'Briena (1993) (pořad)
Moje talk show dělené třetí místo spolu s Jimy Kimmelem (hned po Ellen a Jimmy Fallonovi), přičemž, stejně jako u Fallona, nezáleží na televizi, která ho právě produkuje.
Conan (2010) (pořad)
Moje talk show dělené třetí místo spolu s Jimy Kimmelem (hned po Ellen a Jimmy Fallonovi), přičemž, stejně jako u Fallona, nezáleží na televizi, která ho právě produkuje.
The Tonight Show with Conan O'Brien (2009) (pořad)
Moje talk show dělené třetí místo spolu s Jimy Kimmelem (hned po Ellen a Jimmy Fallonovi), přičemž, stejně jako u Fallona, nezáleží na televizi, která ho právě produkuje.
Jimmy Kimmel Live! (2003) (pořad)
Moje talk show trojka po Ellen a Jimmy Fallonovi.