Recenze (740)
Zjizvená tvář (1983)
Lepší než originál, ale pouze o tu barvu
Trojúhelník smrti (2014) (TV film)
Dobrý film pro lidi, kteří ještě žádnou krimi neviděli. Nevhodné od deseti let
Nové sčítání hlasů (2008) (TV film)
Jen by mě zajímalo kdo vymýšlí ty debilní český názvy filmů
Příběh kmotra (2013)
Špatný výběr hlavního hrdiny. Bohdalová by byla asi lepší
Rosso San Valentino - Episode 1 (2013) (epizoda)
Zajímavě si na začátku za jízdy vyměnili helmy
Rosamunde Pilcher - Anděl strážný (2016) (epizoda)
Na tom filmu se mi nejvíc líbí ta duha v tom zahradnictví. Znázorňuje totiž tu duhu co je na obloze
Spalující touha (1999)
Ještěže v Californii existuje zákon č.1875, že film nesmí překročit délku 160 minut. To mě pravděpodobně zachránilo
Země zatracených (2006)
Ti Amíci jsou fakt vypatlaní. Nejdřív jdou dobrovolně střílet lidi do cizí země, pak z toho zcvoknou a lidi je litují. I VY je snad litujete, zmrdy
Tichý zabiják (2013)
Jak tak koukám, ty Korejci ani po 70-ti letech nevylezli z tý americký prdele
Stínu neutečeš (2009)
Je to vůbec v lidských silách takovou sračku natočit? Dneska, když lezeme ukrošům do prdele bych to pochopil, ale tenkrát? Tenkrát jsem ukroše nenáviděl jenom já a lidi blízcí mého názoru. Dneska je nenávidí všichni krom Fialovy rodiny a podobných exkrementů