Recenze (149)
Poldové a nemluvně - Noc s háčkem (2020) (epizoda)
Škoda času. Úpadek českého veřejnoprávního seriálu byl dokonán!
Tiché doteky (2019)
Silné téma, ale příliš komorní zpracování, které vybízí k spánku.
Bombshell: Příběh Hedy Lamarr (2017)
Konečně odpovídající celovečerní pocta této výjimečné ženě! Viděl jsem dva starší krátkometrážní dokumenty, které nebyly tak hodnotné.
Černý mlynář (1975) (TV film)
Díky KC Meandr jsem měl možnost vidět tento zapomenutý klenot v liberecké knihovně dokonce s českým dabingem! Jiří Holý, Jan Faltýnek, Milena Dvorská, Věra Galatíková, Viktor Preiss… Prostě nádhera! Je mi neskutečně líto, že tyto skvostné hlasy si v této pohádce už nikdy nevychutnám. Lze ji najít pouze v německém znění.
Cena za štěstí (2019)
Paní režisérka by si příště měla vyvětrat...
Krejzovi (2018) (seriál)
Abych mohl toto sledovat, potřeboval bych nejprve lobotomii...
Věčně tvá nevěrná (2018)
Ach jo, pan režisér umí natočit nádherné filmy (Láska je láska, Dešťová víla), tak proč se snižuje k něčemu takovému?!
Hastrman (2018)
Trochu zklamání, dobrá ukolébavka. Tvůrci se navíc ani neobtěžovali v titulcích zmínit natáčení na zámku Jezeří.
Důvěrný nepřítel (2018)
Chudák neviditelný Aleš Procházka jen sloužil do posledního dechu... Varování pro další generace!! Originální československý thriller!
Ve spárech ďábla (2018)
Velmi dobrý horor, po jehož zhlédnutí mrazí v zádech. Dlouho jsem tak kvalitní neviděl.