Recenze (104)
Titans - Conner (2019) (epizoda)
Rozhodně nejlepší díl druhé série. Pak si člověk říká, jak kurva moli vypustit ten poslední.
Titans - Nightwing (2019) (epizoda)
Co to kurva bylo?
Enderova hra (2013)
Buď jsem blb, že jsem četl tu knihu, potom by to mohlo být jen zvláštní sci-fi a nebo jsem blb, že jsem zkoušel ten film.
Na jih od pekla (2015) (seriál)
První dil byl celkem slušný, zajímavé nastínění příběhu, uvidíme co bude dál, zatím ****
Big Lebowski (1998)
Tak jsem tu asi jeden z mála, ale podle mě je to spíš blbost s občasnou humornou vložkou.
Vetřelec: Covenant (2017)
Sice jsem doufal ve více děje těsně po Prometheovi, ale nakonec ten sestřih byl vlastně dostačující. Je to krásné Sci-Fi s naprosto dokonale přirozeně nepřirozeným androidem. Tohle Fassbenderovi opravdu jde a nemůžu se dočkat pokračování, tyhle konce mě drtí.
Nekonečný Labůžo (2014) (pořad)
Přesně takové pořady potřebuji, poslouchám a u toho si v klidu píšu makra do excelu a doplňuji, nebo kontroluji data. K tomuto typu práce ideální křoví, audioknihy vyžadují více soustředění na obsah, rádio zase nabízí spoustu zbytečností.
Indian (2008) (pořad)
Dokonce jsem Indian podpořil i na Startovači, ale bohužel se ukázalo, že to bylo spíše na škodu, po nákupu lepší techniky a updatu studia, začali odcházet redaktoři, pomalu upadat kvalita a v tuto chvíli je pro mě pořad jako takový mrtvý. Sleduji už jen 90VTEŘIN.
Silný řeči (2013) (pořad)
Silný řeči s Romanem Vaňkem: "Moment a jaká je výše honoráře? My nemáme prachy. Tak u toho chci bejt hele."
Odhalení vesmíru (2015) (TV film)
Dokument mohl nést název Hubble Space Telescope, ale jinak je to pěkný dokument se spoustou zajímavých informací. Navíc dobře zpracovaný, dokonce na to, že pochází z USA, tak se méně informací desetkrát opakovalo a to je velké plus.