Poslední recenze (647)
Rambo: Poslední krev (2019)
Nieje to taká priamočiara akcia ako 4.No napriek tomu všetko do seba pekne zapadá a Rambo skončí tam kde sa vždy chcel už tridsať rokov dosť "domov"
Creed II (2018)
Lungrenov návrat bol dostojný,priniesol patričnú tvrdosť v súbojoch.Sly opať stavil na sentiment a rodinu, čo u mňa už v tomto pokračovaní až tak nefungovalo.
Komando (1985)
Nekompromisný Matrix, zvrátený záporák Benett....A zbesilá akcia 80 rokov.( Dnes už mierne smiešna )