Recenze (102)
Afgánský zlom (1990)
Realistické, místy zdlouhávé, přesto vynikající válečný film. Po shlédnutí se nedivíte, že se třetí Rambo objevil zrovna v Afghanistánu...
Ať žije Django! (1968)
No a já si přidám. Westerny mám rád - Djanga mám rád. No a Terence Hill prostě umí. Takže spokojenost. Samozřejmě na Franca Nera v původním filmu nemá, ale i tak slušný film.
Azumi (2003)
skupina vycvičených zabijáků jde zabít mocné lidi. Při tomto jejich počet velmi rychle řídne...skvělý film - příběh, nádherná kamera, božské souboje s ujetými padouchy
Ba dao lou zi (1976)
Je to pěkně natočené, souboje taky dobré, udrží vás to u obrazovky až do konce. Bohužel ta realita a vlasteneckost jako by vás při filmu mlátila palcátem do hlavy :) Za to nemůžu dát víc jak tři.
Balada o bratrech Daltonových (1978)
Za mého mládí jsem jej zbožňoval. Nyní sem lehce u filmu pospával. Přesto, měl stále tu sílu mě pobavit. Kreslené postavičky jsou nádherně komické. Dost mi to připomíná starší kreslené Asterixy. No, aby né, když je kreslí ten samej...
Big City (2007)
Vůbec né špatný humorný a poučný (dětský) western, aneb co by se stalo, kdyby ve městě zůstali jen děti sami....A kde platí přísloví : jablko nepadá daleko od stromu :)
Black Mirror: Bandersnatch (2018)
s úctou k starým mašinám Spectrum, Commodore.....
Bobby Z (2007)
příjemný akční film, jehož sledování Vám rychle uteče. Sympatický Paul Walker, drsný Fishburne - někdy až moc přehrává...Hezké souboje a akční scény.
Bojovníci z L.A. (1985)
klasické Béčko, pěkné souboje a parádní 80-hudba. Bohužel jsem viděl VHS kvalitu s posunutým českým dabingem, což film trošku sráželo. Hodnocení někde mezi třemi až čtyřmi hvězdičkami....
Brave Story (2006)
tak určitě jsem viděl horší anime, ale asi daleko více lepších...taková průměrná tuctovka s charaktery s kterými se moc neztotožníte a přitom to mělo ze začátku takový náboj, no ke konci sem usínal :)