Recenze (398)
Predátor 2 (1990)
Au, to bolelo.
Vlk (1994)
Nuda.
Pouta války (2004)
Takhle scenaristicky zavrazdit film, ktery jinak skvele predstavil korejskou realitu 50.let.
Svátek matek (2016)
Stahl jsem to omylem. Ctvrta * navic, ze tam bylo minimum trapnosti.
Eli (2019)
Po 15 minutach me tek kluk desne sere. A jeho fotra evidentne taky😆. 2 * za par dobrych lekacek, jinak na presdrzku.
Jak Honza Kačenku dostal (1982) (TV film)
Typicka ukazka toho, kdyz si lobotomie najde sve misto. Scenar ani nekomentuji (zadny totiz neexistuje), ale s chuti bych Honzika nechal penetrovat pulmetrovym dildem do riti a na vypravece bych zavolal mravnostni. Tohle bych zakazal poustet do 18 let!!!
Strážci - Watchmen (2009)
Koukatelna akcni pohadka, ale ta hudba me neskutecne srala.
Život (2017)
Skutecne hloupe a nesmyslne. 1* za dabing
Unaveni sluncem 2: Odpor (2010)
Tohle si mel Michalkov odpustit. Z duvodu obrovskeho respektu k Unaveni sluncem nehvezdickuji/neodpaduji.
Díra (2019)
Namet neni spatny, scenar taky ne, ale nepusobilo to kompaktne.