Recenze (1 825)
Na vlastní nohy (2018) (seriál)
Zasloužilo by si to pět *, ale Vetchýho komentář je patetické divadelní deklamování a shazuje to dolů.
Lidice (2011)
Rozuměl někdo těm dialogům, nebo jsem slyšel huhlání jenom já?
Válka Roseových (1989)
I po letech pořád super. A teď je čas pochcat rybu.
Smoking Club (2017)
Trocha zhulenecký filozofie a pěkná filmová forma bohužel dojela na příběh.
Wu-Tang: Americká sága - Série 2 (2021) (série)
Teprve ve druhé polovině druhé série začíná hudební kariéra Wu. Některé díly jsou dost naivní, ale baví mě hlavně stylizace při scénách tvorby.
Bellingcat - Pravda v postpravdivém světě (2018)
Dokument o skupině občanských aktivistů z různých koutů světa, kteří z domova a za použití veřejně dostupných informačních zdrojů, úspěšně vyvrací mezinárodní dezinformace a propagandu.
Zvrhlost (2019)
Výborná atmosféra, zručné provedení a skvělé lokace.
Navalny (2022)
Opravdu profesionálně natočený dokument se spoustou důležitých infomací.
France (2021)
Hrozně zdlouhavej, hodně pocitovej film s výborně hrající Léou.
Všechno, všude, najednou (2022)
Tvůrci Švýcaráku přišli s něčím ještě šílenějším, ale sakra promyšleným. Chápu že nacpat tam tolik nápadů nebylo snadný, ale kdyby to bylo o půl hoďky kratší, dám 5* jen za tu skvělou filmařinu. J. Lee Curtis hrála skvěle.