Recenze (621)
Jedna ruka netleská (2003)
Tohle mohlo být o něco kratší. Ale tenhle film měl myšlenku, potenciál, dobré herce a několik hodně dobrých momentů a linek. Ale strašně zmatené
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Je škoda, že to nebylo svižnější. Ale jinak mě zaujal příběh, na kterém je nejsmutnější to, že si někteří myslí, že by se nemohl stát. Herecké výkony u některých super, někteří slabší. Ale v celku, vzhledem k hodnocení, mi to nevyšlo tak špatně
Na střeše (2019)
Tak jsem se konečně trochu zasmála u filmu, a taky mi sem tam zatrnulo. Je to krásně čitelné, jen konec vyšel trochu naprázdno.
Pamětnice (2009)
Přemýšlela jsem a nakonec dávám čtyři místo tří hvězdiček. Tohle mohlo být hodně dobré, kdyby se v duchu závěru nesl celý film. I když poslední scéna, byť hodně osvětlila, nic neukončila. Škoda
Muzzikanti (2017)
Dávám hvězdičku za hudbu, která je fajn, jinak je to dost plytké
Noc bezMoci (2015)
Bála jsem se zklamání. Ale to nepřišlo, byla jsem mile překvapená, ale původní adaptace je pořád TOP. Nepodařilo se stoprocentně nafilmovat atmosféru, jako verze z roku 1970, ale byl to fajn zážitek.
Roming (2007)
Zajímavá část ohledně příběhu Somáliho, kde byl skvělý Javorský, ostatní herci též předvádějí dobrý výkon. Ale jinak ten film bohužel vyzněl.....nijak. Velká škoda, na začátku to vypadalo tak, že by to mohl být dobrý příběh. Nějak jsem ještě nenarazila na road movie, která by mě opravdu zaujala.
Kobry a užovky (2015)
Tak jsem to konečně viděla. Nedělala jsem si zbytečné iluze, ale nakonec jsem byla mile potěšená. Hádkové jsou skvělí i ostatní skvěle tvoří. Ale mě osobně vadily stále požívané fráze, i když měly svůj význam.
Učitelka (2016)
Nedělalo mi problém příběh pečlivě sledovat. Líbila se mi rozmanitost postav a psychologie. Také střihy byly udělané hezky.
Po strništi bos (2017)
Kdyby to mělo ten oblouk, tak by to bylo za 5*