Recenze (5)
TY - Pilotní díl (2018) (epizoda)
Jsem si říkala, že je mi děj nějak povědomý... No jasně, vždyť tu předlohu jsem četla! :D Zatím jedno z nejlepších zfilmování dle knih.
Prolhané krásky - Dokud nás smrt nerozdělí (2017) (epizoda)
Tak se jim to povedlo, nejstupidnější díl ze všech dílů. Jejich matroš by mě celkem zajímal.
V peřině (2011)
* Je tam Zdenička (tohle jméno prostě ve filmech chybí, nemohu si pomoci). * Kachny.
Pohádky na dobrou noc (2008)
Nebylo to špatné, ale hvězdičky dávám jen díky morčeti.
Vabank (2001) (pořad)
Jednu hvězdičku za Blackmore's Night.