Recenze (19)
Pomsta nebo láska (2012) (seriál)
Budu muset přehodnotit dosud udělené odpady...
Titanic II (2010)
OMG!! WTF??!!
Hvězdy nám nepřály (2014)
Normálně u filmů nebrečím, ale tady to nějak nešlo zastavit... Okay, Hazel Grace? Okay, Gus :)
Žraločí lidožrouti (2012)
Nápad neni vůbec špatný, ale realizace, efekty, herecké výkony z toho děají totální sračku. Takže ta jedna hvězda je jen za ten nápad. 8%
Žraločí masakr v Jersey Shore (2012) (TV film)
Tak nějak z nudy jsem zapnul televizi a tam tohle. Vedení CSFD.cz by se mohlo zamyslet, jestli by nebylo vhodné přidat hodnocení s mínus hvězdičkami, protože tahle sračka si -5 určitě zaslouží. Tupější lidi než v tom filmu asi v reálném životě nepotkáte. "Můj děda chrápal jako kráva." "Cože? Krávy chrápou?"
Maturita (2013)
Neskutečná sračka. Taková žumpa se jen tak nevidí... 0%
Pařba na třetí (2013)
Kdepak, tohle mělo zůstat jen u jednoho dílu.
Nezapomeň na mě (2010)
Nic moc jsem od tohoto filmu nečekal. Očekával jsem nějakou "slaďárnu" a nakonec jsem byl mile překvapen.
Láska je láska (2012)
Tak takhle jsem se v kině už dlouho nezasmál! Jasně, má to chyby, ale ty odpouštim díky vtipným párům Vetchý + Stašová a Nárožný + Balzerová :-) Podle mě jedna z nejlepších českých komedií v poslední době. Rozhodně lepší než americké romantické "komedie", takový ty slaďáky... S čistým svědomím dávám ****! :-)
Poupata (2011)
Tak tohle byla vážně pecka! Celý film provázela taková melancholie, deprese. I to počasí se skvěle hodilo pro tenhle film. Výborné herecké výkony v čele s Vladimírem Jakovrským, skvělá režie, scénář, prostě všechno. Každá postava má svůj příběh, svoje problémy, za které si mohou jen oni. Drsná ukázka toho, že automaty jsou přímou cestou do pekla.