Recenze (267)
Acid House (1998)
Prva poviedka ok, druha velmi dobra (bolo mi toho chlapa fakt luto) a tretia v podstate uplne bizarna zlatanina, ale celkom zabavna (to decko bolo smiesne a strasidelne zaroven). Mam z toho trochu zmiesane pocity, ale svojou ujetou originalnostou ma to oslovilo, takze sa priklonim k vyssiemu hodnoteniu. Zrovnavanie s celistvejsim, hlbsim a omnoho kvalitnejsie spracovanym Trainspottingom ale podla mna nie je velmi na mieste, navyse ja by som toto ani neoznacil ako film o drogach. 70%
Aj múdry schybí (1998) (pořad)
Tento typ humoru mi pride naozaj stupidny.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
70%
Apokalypsa (1979)
Za tych 196 minut som sa vobec nenudil, prave naopak, ale druha polovica mi pride predsa len vyrazne slabsia a ten zaver, na to kolko dostal priestoru, ma velmi nedostal. Ma to niekolko vynikajucich scen (nalet vrtulnikov za Wagnera, surfovanie) a sialenstvo vojny a jej dopad na ludi to vykresluje presvedcivo a naturalne - u mna vyhrava scena na lodi so steniatkom. Tie Brandove filozoficke uvahy som teda ale moc nezral a jeho postava mi prisla trochu zbytocne predramatizovana.
Argo (2012)
O tom, ze Ben Affleck je vyborny reziser, som sa presvedcil uz v jeho predoslych dvoch filmoch. Jeho treti kusok je opat technicky velmi dobre zvladnuty, ale mna zasiahol zdaleka najmenej. Je totiz tak trochu zahladeny do seba a na ukor kvalitneho prevedenia divak nedostava priestor poriadne sa ponorit do pribehu, comu slabo vyprofilovane postavy s nevyraznym hrdinom a ustrednou sesticou, o ktorej toho vieme malicko, velmi nepomahaju. Dozvedel som sa nieco nove o americkej historii a utvrdil sa v tom, ze Benove filmy sa oplati sledovat aj nadalej, no tento rozhodne nebude patrit medzi tie najoblubenejsie.
Atlas mraků (2012)
Parada! Originalne, putave, vizualne aj pribehovo podmanive, emocionalne vygradovane a vobec cely ten koncept rovnakych hercov v roznych liniach a ulohach mi hrozne sadol. Omnoho viac ako by som niekde v tretine filmu predpokladal. Nelamte nad Cloud Atlas-om palicu, ak sa spociatku budete stracat v rychlom striedani pribehov alebo vas bude trapit nedostatok suvislosti. Ono si to cestu k divakovi nakoniec najde. P.S. 5 vybornych pribehov (2 z buducnosti brilantne), ale co ti dochodci? Nemozem povedat, ze by mi vyslovene vadili, ale v kontexte ostatnych pribehov posobia zbytocne a zdaleka nie tak humorne, ako by si zelali.
Avengers (2012)
Ked som to videl prvy raz v kine, nebol som fanusikom marveloviek, netusil som kto je Thor ci Captain America a zrejme hlavne preto ma to nijak zvlast neohurilo. Zameskane som ale medzicasom napozeral (z coho prvy menovany bol dokonca velmi dobry a druhy tiez nie na zahodenie), dal som si Avengers znovu a musim uznat, ze v ramci tohto subzanru je to naozaj solidna pecka. Downey a Ruffalo tradicne vyborni, Scarlett sexy, zaporak s patricnou armadou aj mentalnym vysinutim a finale epicke.
Až vyjde měsíc (2012)
Fuuha :) Skoda slabsej poslednej tretiny (aj ked uplny zaver je opat vyborny), inak by to bolo jasnych 5. Dokonale obsadene a zahrane, s perfektne napisanymi dialogmi a skvele uletenou hudbou. Velmi nevsedny film, ktory sa pre jedneho divaka stane nezabudnutelnym a pre druheho uplne nepochopenym. Ja som zatial zostal visiet niekde tesne pred tou prvou moznostou...
Balls of Steel (2005) (pořad)
Polhodinove studiove sessions, odkial sa uvadzaju a premietaju rozne humorne a sialene skece tocene v britskych uliciach. Niektore napady a scenky, ako napriklad vacsina Neg's Urban Sports su jednoducho genialne. Vsetko najdete na youtube.
Banditi (2001)
Pre mna velke sklamanie. Postavy, s ktorymi som akosi nemohol sympatizovat a viac ma otravovali nez zabavali. Bruce Willis, jeden z mojich najoblubenejsich hercov, ma tu nielen ze nezaujal, ale pripadal mi totalne umely a "nesvoj". Zaverecne rozuzlenie sice pobavi, ale ani na tie 3* to nestaci. 50%