Recenze (5)
Pohádka pohádek (2015)
no ... co dodat ... "až na ten konec no" ... ;-)
Než jsem tě poznala (2016)
Moc pěkná romantika, která člověka veme za srdce. Osobně to je za 4/5 a další hvězdu jsem dal za osobní spjatí s problematikou a utrženou slzu:)
Trash Fire (2016)
Osobně to je takovej pomalej filmek jako Příchozí, akorát pro mne to mělo prostě ten jakýsi "boom", který člověk nečeká ... za mně super večerní film s takovým pozvolným spádem a pěknou tečkou na konci ...
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Moc pěkný filmík, osobně si myslím, že ten konec byl trošku šílenější, mohlo to být trošku lépe zvládnutý, ale jinak za mně super. ****/5
Příchozí (2016)
Rozmýšlel jsem se mezi *** a ** ... nakonec jsem dal **. Jako popravdě super nápad, dobrý start, ale prostě to celé je takové depresivně pomalé bez pořádného boomu nebo ukončení. Ač se o to všichni možná urputně snažili, tak mně to určitě ze židle nezvedlo. Navíc jsem tomu filmu pak ke konci už ani nevěřil ... No a můj závěr je, že by mi asi ani nevadilo ten film nevidět. Hlavně tedy nechápu, jak toto může být 6. nejlepší film 2016.