Recenze (1 017)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Absolutně vláčný příběh s velkým příměskem nudy, do půlky jsem si o tomhle filmu myslel, že je to taková blbost, ale ona to byla, až do konce to byla naprostá blbost... Vtipný to bylo asi jako smuteční obřad, i když tam byl George Clonney tak je to pro mě odpad.
Můj Vůdce: Skutečně skutečná skutečnost o Adolfu Hitlerovi (2007)
Nejlepší grotesky, které si utahují z Hitlera dělal Charlie Chaplin.. např. Diktátor, tohle je neskutečná kravina a litují ty co na to šli do kina.
Nebe nad Berlínem (1987)
Takový předchůdce Město Andělů, ale nezáživné, nudné, nedalo se na to dívat do konce. Zajímavý nápad, z kterého vyšla jen slátanina.
Ďáblova čísla (1999) (TV film)
Myšlenka dobrá, jinak se jedná o odpad. To bylo na mě moc jak K. Dunst vězňům říká o hamburgerech, pizze atd...
Pátá pečeť (1976)
http://youtu.be/Yl8mID31s04 - Online zde v původním znění, najít k tomu titulky je nadlidský zázrak.
Aféra Thomase Crowna (1999)
Ať žije originál ! http://www.csfd.cz/film/4815-pripad-thomase-crowna/
Tragédie století (1993) (seriál)
Připomíná mí to mnohé projekty, které se snažily zdokumentovat východní frontu, např. sovětsko-americký projekt Velká vlastenecká válka, a mnohé válečné filmy ze sovětské produkce. Filmy mají podobné záběry i dialogy, jen zde vypadla komunistická propaganda. A to se mi na tom nejvíce líbí i když mám pocit, že sleduju filmy z roku 1975 a ne z roku 1993