Recenze (154)
Tygří oči (2012)
Typická a ničím výnimočná dráma mladého dievčaťa, ktoré sa spamätáva zo smrti svojho otca, ktorú videla na vlastné oči. Po presťahovaní ku svojej tete do iného mesta sa zoznamuje s novými ľuďmi, ktorí jej čiastočne pomáhajú v prekonaní jej trápenia. Film na pokľudný a oddychový večer, no s náladou na drámu!
Bruce Springsteen with the Sessions Band: Live in Dublin (2007) (koncert)
Po vzhliadnutí asi 60-tich minút z tohoto koncertu som musel túto púť ukončiť. Bruce pre boha, nebolo tam moc tých trubiek, husiel a hlavne muzikantov? Vráť sa k štýlu čo si hrával, inak z teba bude tuctový spevák na vianočných trhoch...
Modern Marvels: Hi-Tech Hitler (2006) (TV film)
V tomto dokumente sú síce zachytené niektoré dôležité vynálezy, no úbohých 50 minút na zdokumentovanie naozaj zaujímavých projektov a vynálezov z obdobia Hitlerovej vlády skutočne nestačí. Tvorcovia by mali jednoznačne pokračovať a natočiť aspoň zo desať dielov, zaoberajúcich sa touto tématikou, aby aspoň z časti osvetlili technickú a hlavne futuristickú vyspelosť vtedajšieho Nemecka.
Kocour Raplík (1992) (seriál)
Dvojzmyselné a pochybné hlášky, platonická láska a samozrejme krvilačný pes. Takto nejako si ja pamätám jeden zo seriálov môjho detstva, Kocúra Raplíka! :)
Erik Viking (1989)
Láska na prvý pohľad, asi takto by sa dal popísať môj vzťah k tomuto filmu. Dej odohrávajúci sa na ďalekom severe v období stredoveku s absolútne absurdnými a často krát aj veľmi vtipnými udalosťami. Jednoducho skvelý zážitok.
Vedlejší účinky (2013)
Keď som išiel na tento film myslel som si, že bude naozaj o niečom úplne inom. Nakoniec sa z toho vykľukla iba klasická naplánovaná okrádačka s nevynnými obeťami. Vo filme veľmi vadili vety ako: "ale v reklame tí ľudia po užití tabletiek vyzerajú tak šťastne", alebo "mne keď býva zle dávam si lieky XY, YZ, ZA a XZ." V reálnom živote to podľa mňa až takto prehnané nie je. Čuduj sa svete sa však nakoniec tento film môže tešiť z môjho hodnotenia vo forme ***.
AC/DC: Live at River Plate (2011) (koncert)
Aj keď som mal v určitých okamihoch pocit, hlavne pri pesničke Thunderstruck, že sa celý štadión pod náporom skákajúcich fanúšikov zrúti, všetci nakoniec prežili a užili skvelú šou tejto rockovej legendy okorenenú "striptízom" Angusa Younga. Nedá sa nič iné, iba odporúčať.
Jeden den navíc (2011)
Zahodiť všetky malichernosti začínajúceho vzťahu za hlavu a užívať si iba tie radostné chvíle behom desiatich dní, to je snom oboch hlavných hrdinov, ktorý sa im splní. V skutku a na moje prekvapenie naozaj vydarený filmový kúsok.
Chariots of the Gods? The Mysteries Continue (1997) (TV film)
Po filme Posolstvo Bohov prichádza Erich s "novými" objavmi na poli archeoastronautiky. Vidieť dôkazy o existencii starovakých civilizácií naozaj stojí za to.
Fleetwood Mac: The Dance (1997) (TV film)
Skvelý koncert, skvelej skupiny. Stačí len zapnúť a vychutnávať si každú, dokonalú skladbu.