Recenze (108)
Waterloo po česku (2002)
Ale za 50 let to bude klasika. :D
Playgirls (1995)
Včera jsem se koukal a jediná věc, která mě na tom filmu potěšila je ta, že mobilní telefony byly v té době velký težký cihly. Jsem rád, že ten svůj strčím hravě do kapsy. No možná úplně ne, tím mobilem by se dal krásně umlátit režisér, který to natočil.
Šéfka (2011) (pořad)
Včera jsem sledoval asi 10 minut a to jen proto, že na Prima Cool byl film Vybíjená a měli reklamu.
Slovo dělá ženu (1952)
Chtěl jsem dát jednu, nebo dvě hvězdy, ale po morální stránce už jen kvůli Oldřichu Novému musím dát odpad. P.S. Tento film zrovna běžel ve stejný den kdy byl i kristián, proto dávám toto hodnocení.
Malý Herkules (2009)
Tak za tohle bych všechny co se na tomto filmu podíleli vyválel v dehtu a peří.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
VKV = Větší k***tina vyhrála. Ale zatím je jen čtrnáctá, přál bych jí lepší pozici. :)
Děti ze stanice Leningradská (2005)
To nejde hodnotit, to se musí vidět.
LazyTown (2004) (seriál)
Nehodnotitelné.